Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Undrar om någon härifrån har döpt sitt föl till Bukefalos någon gång ... det borde ju ha hänt åtminstone EN gång tycker man :cautious::D

(ja, det är dags för de nattliga funderingarna :angel:)

... *söker på blå basen om någon pålle heter det*

Undrar om någon härifrån har döpt sitt föl till Bukefalos någon gång ... det borde ju ha hänt åtminstone EN gång tycker man :cautious::D

(ja, det är dags för de nattliga funderingarna :angel:)

... *söker på blå basen om någon pålle heter det*
Hey, på blå basen fanns det faktiskt tre pållar med det namnet! Födda -93, -03, -11; åtminstone den sista vore inte så otroligt ...

JA jag vill se en häst döpt efter denna sajt! :mad: Den skulle ju bli värsta maskoten! :D

... den här sajten är döpt efter en häst som ansågs otämjbar men var egentligen rädd för sin egen skugga ...
vad är det här för anti-feministisk skit? :mad:

... den här sajten är döpt efter en häst som ansågs otämjbar men var egentligen rädd för sin egen skugga ...

Du tror inte att det egentligen är någon sorts allegori för män och deras mentala tillstånd? :angel:

de är åtminstone neutrala när det gäller färgen, osäkert om den var vit eller svart eller brun :up:

Du tror inte det är någon sorts allegori för män och deras mentala tillstånd? :angel:
Jag tänkte på att det är mest kvinnor här och att de skulle då anses otämjbara tills den rätte/riddaren kom och räddade mön i nöd ifrån sin egen skugga dvs. sina rättigheter/hjärna/kropp osv.
:mad:
Men jag gillar din tanke bättre! :up:
Vi snarare debatterar hur man kan rädda buke (*hostmänhost*) från att vara rädda för deras motsatsa sida, dvs den feminina sidan ...
waaaaaait,
är det inte ett mantra härifrån att "män är inte projekt"? :cautious: men då gills det ju inte! :nailbiting::banghead:

Jag tänkte på att det är mest kvinnor här och att de skulle då anses otämjbara tills den rätte/riddaren kom och räddade mön i nöd ifrån sin egen skugga dvs. sina rättigheter/hjärna/kropp osv.
:mad:
Men jag gillar din tanke bättre! :up:
Vi snarare debatterar hur man kan rädda buke (*hostmänhost*) från att vara rädda för deras motsatsa sida, dvs den feminina sidan ...
waaaaaait,
är det inte ett mantra härifrån att "män är inte projekt"? :cautious: men då gills det ju inte! :nailbiting::banghead:
och män skulle väl gilla att se sig själva som "alexander den store" och räddaren i nöden :cautious::arghh:

jag ska hålla tyst nu, jag håller på att förstöra buke min oas på nätet :banghead::angel:

waaaaaait, är det inte ett mantra härifrån att "män är inte projekt"? :cautious: men då gills det ju inte! :nailbiting::banghead:

Någon borde ta på sig att gå igenom de miljarders miljarder inlägg som finns, sammanställa de bästa och publicera! :idea::up:

Finns så mycket jag borde minnas när jag hanterar verkligheten :eek:

Någon borde ta på sig att gå igenom de miljarders miljarder inlägg som finns, sammanställa de bästa och publicera! :idea::up:

Finns så mycket jag borde minnas när jag hanterar verkligheten :eek:
gud ja, jag läste just i den senaste relationstråden och då tog de upp den och att .. öh, sjutton också, det var något om att trivs man inte i förhållandet nu så skulle man inte göra det i framtiden.
Fast mycket bättre skrivit såklart. Mycket bättre.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 64 65 66
Svar
1 307
· Visningar
47 492
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
50
· Visningar
1 472
Senast: Lingon
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
779
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 318
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V