R
Reykjavik
Övning ger färdighet!Äh, jag kan inte sy![]()
Jag tog inte ens symaskinkort i fyran såatteh.
Träslöjd däremot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Övning ger färdighet!Äh, jag kan inte sy![]()
Men gumman dåAnvänd den lilla klockan eller yla tills hjälp anländer.
Det är inte meningen att du ska ligga där o härda ut,gnäll,gnäll o återigen gnäll.Har ringt nu![]()
Det är inte meningen att du ska ligga där o härda ut,gnäll,gnäll o återigen gnäll.
Inte snart,NU!!! Ju besvärligare du är ju fortare får du hjälpSka trycka en gång till snart. Lovar och svär
Inte snart,NU!!! Ju besvärligare du är ju fortare får du hjälp
Dobbis som jobbat på akuten bla
Skoj! Ligger i sängen nu så om jag inte svarar så är det för att jag har somnatJag skall definitivt ställa massa roliga frågor
Antar att man lär sig läsa på läppar rätt fort?
Det är så fascinerande hur vissa ord bara dyker upp, används för fullt och sedan försvinner
Lär man sig andra länders teckenspråk på samma sätt som hörande lär sig tyska/franska/spanska?
Jag är alldeles för trött, med dubbeltecken menade jag typ synonymer?
Eller det kanske finns två sätt att säga ex. "Glad" på?
Har man anpassad tolk för varje ämne i skolan?
Eller är tolkar bara allmänt kunniga om alla ämnen man har?
Varför inte "jag klappa katten"?@Asko man måste börja någonstans o jävla kanin jävel är nog den enklaste hela meningen
Jag har faktiskt sytt mina gardiner (med hjälpÖvning ger färdighet!
Jag tog inte ens symaskinkort i fyran såatteh.
Träslöjd däremot![]()
Troligtvis för att den som lärde mig tyckte det var roligare med kaninen och jag klappar katten ,då måste man komma ihåg jag o sen klappar kattenVarför inte "jag klappa katten"?Den är enkel också
![]()
Du ska inte läsa,TRYCK på knappen nu!!!![]()
Det är inte ett dugg synd om dom,yrket är självvalt och dom är där för att hjälpa + att det tar inte så lång tid att skicka förbi någon med mer smärtis.Det tar ju tid för dom stackarna att ta sig hit![]()
Fast klappar och katten är ju typ exakt samma teckenTroligtvis för att den som lärde mig tyckte det var roligare med kaninen och jag klappar katten ,då måste man komma ihåg jag o sen klappar katten
Kul om det kan distrahera dig lite!Intressant att läsa @Asko!
Kul om det kan distrahera dig lite!![]()
@dobbis får väl hoppa in för dig tills det är din turJadå det gör det. Lite iallafall.
Jag är nog för snäll för att vara på akuten![]()