Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut, min hand lade av lite nu också
Absolut, min hand lade av lite nu ocksåfår nog ta en paus ... på flera timmar
Det är verkligen kul när folk vågar fråga!![]()
Fast klappar katten är inte en hel mening,det måste bli Jag klappar kattenFast klappar och katten är ju typ exakt samma tecken
Men jag förstår, de flesta brukar fråga om svordomarna först![]()
För guds skull människa tryck nu! Synd att jag bor så långt bort,annars hade du varit hemma eller inlagd nu.Du ska få fler frågor när jag piggnat på mig![]()
Bra! Då kan jag gå och lägga mig nu. God natt o krya på dig! Är det någon som tar hand om vovven?Inlagd med morfin, vätskedropp, ordinerad fasta och ultraljud av gallan imorgon.
Bra! Då kan jag gå och lägga mig nu. God natt o krya på dig! Är det någon som tar hand om vovven?
Iaf vissa män...Du tror inte att det egentligen är någon sorts allegori för män och deras mentala tillstånd?![]()
Någon borde ta på sig att gå igenom de miljarders miljarder inlägg som finns, sammanställa de bästa och publicera!
Finns så mycket jag borde minnas när jag hanterar verkligheten![]()
Jag behöver lite pepp... tankarna är på väg åt fel håll. Och jag tänker inte låta Kukaset förstöra idag som faktiskt har en enorm symbolisk betydelse.