Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Barnet äter kvällsmat, stekt fläskfile med pasta och vitlöksbearnaise. Jag väntar med min kvällsmat till runt 21-tiden.
I övrigt en helt okej dag. Bra självskyddspass vilket gett mig nya blåmärken. Extra fint när jag redan är blå på halva armarna :angel:

Ledig dag och knappt gjort något vettigt alls förutom att ha hämtat hem mina vackra nya Hedemorahöns :love:

BF4F205C-8F4C-48BD-BF00-EFFBA1FDE229.jpg

Började raka av gammelgubben pälsen, just är han kal fläckvis :D

Brukar ta några ggr för att få av honom all päls, han är rätt hårfager!

Är det bara hos mig som buke just nu har tappat en del bilder på sina ikoner?
Går att använda och se om man ställer markören på för att få fram texten vad som döljer sig bakom.
Kan @Gunnar vara i farten tro med mixerbordet? :confused:

Slumrade till i soffan och insåg när jag vaknade till att det är för sent att åka till yogan. Jaja, jag har ju i alla fall varit ute och igång några timmar så får väl tänka så. Men lite surt känns det.
Dessutom har kisse rullat ihop sig tätt intill mig :love:

Har precis skickat veckans inköpslista till sambon, bättre att han handlar själv än att jag ska handla med de små varav minstingens babyskydd tar upp nästan hela vagnen. Varför finns det inte syskonvagnar i mataffären, för om jag har med de två små barnen så sitter tvåringen i sittdelen och bebisen står i vagnen. Sen är det nästan fullt innan jag ens börjat handla :down:
Det finns det på vårt Ica Maxi. Både syskonbarn och tvillingvagn för antingen två spädbarn eller två större små barn.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 52 53 54
Svar
1 078
· Visningar
39 727
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
46
· Visningar
1 362
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
773
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 310
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka