Jag blev nyfiken, vad är det du spelar i?Tack @bumpo och @Thomasine, är glad om jag tar mig till semifinal på slutspelet men siktar givetvis på att få spela final.
Det är många bra gubbar med där men jag ska kämpa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev nyfiken, vad är det du spelar i?Tack @bumpo och @Thomasine, är glad om jag tar mig till semifinal på slutspelet men siktar givetvis på att få spela final.
förkortning av snullegull
Ja, ponnyn har ju lagt beslag på ALLA kattungar! Vem skulle inte bli putt då?@Angua: Kapybaran ser måttligt road ut![]()
@ainasoja jag dejtade en kille som tävlade/tävlar i dart för ett antal år sedan.
Verkar vara trevligt folk som tävlar i det![]()
Håller alla tummar jag hittar då.Tack @bumpo och @Thomasine, är glad om jag tar mig till semifinal på slutspelet men siktar givetvis på att få spela final.
Det finns det på vårt Ica Maxi. Både syskonbarn och tvillingvagn för antingen två spädbarn eller två större små barn.Har precis skickat veckans inköpslista till sambon, bättre att han handlar själv än att jag ska handla med de små varav minstingens babyskydd tar upp nästan hela vagnen. Varför finns det inte syskonvagnar i mataffären, för om jag har med de två små barnen så sitter tvåringen i sittdelen och bebisen står i vagnen. Sen är det nästan fullt innan jag ens börjat handla![]()