Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 811
Status
Stängd för vidare inlägg.
Men raring!
Inte ska du gråta
Sitta där med kinder våta
Dricka whisky, klappa hund
Under fot bli vänligt rund

Amentypförsökeruttryckasympatier

Men! Vad händer? :( stor kram, och grattis på födelsedagen! :heart:heart

En session hundklappande har föranlett våta kinder och behov av lite whisky. Det är dags att ta farväl av gammelfarbror, trodde att vi skulle få några månader till men det går åt fel håll så ett par veckor känns mer rimligt om han ska kunna få tassa iväg med värdighet. :cry:

En session hundklappande har föranlett våta kinder och behov av lite whisky. Det är dags att ta farväl av gammelfarbror, trodde att vi skulle få några månader till men det går åt fel håll så ett par veckor känns mer rimligt om han ska kunna få tassa iväg med värdighet. :cry:

Fina Rover? Så himla sorgligt:( det är så vansinnigt svårt och jobbigt. Och så mitt usla rimmande på det, ta en whisky till!

Jahapp, då kör vi igen då! Nattpasset har startat och första ronderingarna klara. Sitter nu och skådar ut över en vidunderligt vacker solnedgång. Hade vi haft tillåtelse att ha mobilerna med hade jag tagit kort men men...himlen brinner liksom! I natt sviker jag dock framåt 22-tiden. Har vilande natt i natt så förhoppningsvis ligger jag lugnt i övernattningsrummet...:up:

Beklagar å det djupaste :cry::heart kram

Beklagar! Det är så fruktansvärt jobbigt när beslutet måste tas.

Jag nuter av rotsaksgratäng, rostbiff, någon mögelost i sås och sallad på paprika, tomater och ruccola. Allt uppfångat igår.

RAAAAAP

Snart dags för en runda till för gårdagen gav inte så värst mycket "mat", hittade mest torrvaror? Men det gör inget, sånt används också och är ovanliga fynd!
Rotfruktsgratängen kan man döda för, :d jag har "en hel del" såna i frysen och grannen fick resten. :)

Deklarationen inskickad, får hoppas jag gjort rätt med företagsbilagan. Tänkte ner på affären snabbt å köpa grönsaker för att göra tacos, men tji fick jag, båda affärerna stängde kl 20 :banghead:

Jag beklagar :heart och grattis ändå i allt elände. Kram!

Sambon ringde nyss för att boka ett bord på lördag. På engelska. Sambon kan verkligen inte tala engelska.
Tror samtalet nästan kommer överträffa besöket :laugh:

Men på lördag står iaf ett bord redo för tree piipool.
Trädfolket från skogen ska göra stan :D

❤❤❤❤❤❤

OJ, det är ett halvårs "lön" för mig :nailbiting:

Det är oerhört mycket pengar och det är så typiskt att dom ska behöva vård samtidigt och dessutom på jourtid!
Det är sinnessjukt mycket pengar för mig med och eftersom jag dessutom precis hade satsat på en ny häst med ny utrustning var det redan lite kärvt kan man säga.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 40 41 42
Svar
834
· Visningar
24 425
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 878
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka