Men! Vad händer?Gråter och dricker whisky. Tillvaron är lika omväxlande som vädret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men! Vad händer?Gråter och dricker whisky. Tillvaron är lika omväxlande som vädret.
Men raring!
Inte ska du gråta
Sitta där med kinder våta
Dricka whisky, klappa hund
Under fot bli vänligt rund
Amentypförsökeruttryckasympatier
Men! Vad händer?stor kram, och grattis på födelsedagen!
heart
*försiktig kram*Gråter och dricker whisky. Tillvaron är lika omväxlande som vädret.
En session hundklappande har föranlett våta kinder och behov av lite whisky. Det är dags att ta farväl av gammelfarbror, trodde att vi skulle få några månader till men det går åt fel håll så ett par veckor känns mer rimligt om han ska kunna få tassa iväg med värdighet.![]()
Beklagar å det djupasteEn session hundklappande har föranlett våta kinder och behov av lite whisky. Det är dags att ta farväl av gammelfarbror, trodde att vi skulle få några månader till men det går åt fel håll så ett par veckor känns mer rimligt om han ska kunna få tassa iväg med värdighet.![]()
Beklagar! Det är så fruktansvärt jobbigt när beslutet måste tas.En session hundklappande har föranlett våta kinder och behov av lite whisky. Det är dags att ta farväl av gammelfarbror, trodde att vi skulle få några månader till men det går åt fel håll så ett par veckor känns mer rimligt om han ska kunna få tassa iväg med värdighet.![]()
Rotfruktsgratängen kan man döda för,Jag nuter av rotsaksgratäng, rostbiff, någon mögelost i sås och sallad på paprika, tomater och ruccola. Allt uppfångat igår.
RAAAAAP
Snart dags för en runda till för gårdagen gav inte så värst mycket "mat", hittade mest torrvaror? Men det gör inget, sånt används också och är ovanliga fynd!
En session hundklappande har föranlett våta kinder och behov av lite whisky. Det är dags att ta farväl av gammelfarbror, trodde att vi skulle få några månader till men det går åt fel håll så ett par veckor känns mer rimligt om han ska kunna få tassa iväg med värdighet.![]()
Instämmer, hittade ett gäng Lindt mörk igår men dom lär inte bli långlivade misstänker jag.Choklad är farligt gott..
❤❤❤❤❤❤En session hundklappande har föranlett våta kinder och behov av lite whisky. Det är dags att ta farväl av gammelfarbror, trodde att vi skulle få några månader till men det går åt fel håll så ett par veckor känns mer rimligt om han ska kunna få tassa iväg med värdighet.![]()
Nja, jag är mer för mjölkchoklad jag, inte så förtjust i mörk.Instämmer, hittade ett gäng Lindt mörk igår men dom lär inte bli långlivade misstänker jag.![]()
Det är sinnessjukt mycket pengar för mig med och eftersom jag dessutom precis hade satsat på en ny häst med ny utrustning var det redan lite kärvt kan man säga.OJ, det är ett halvårs "lön" för mig
Det är oerhört mycket pengar och det är så typiskt att dom ska behöva vård samtidigt och dessutom på jourtid!