Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 812
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hungrig!!! Håller på att värma upp ugnen för att fixa till lite pommes, blir hamburgare till dem. Sen är det dags för ett bad och krypa ner i sängen någon timme innan nattjobb.

Jag har registrerat kvitton och pratat med ett företag om byte av fönster i dotterns rum. Han har varit här tidigare och lämnat offert så nu tackade jag ja :) Dessutom messar jag lite med en av mina favoriter från utbildningen :love:
Nu ska jag plocka undan dukar och handdukar och slänga in dem i tvättmaskinen och sen börja räkna på reseavdrag till deklarationen. Himla smidigt när jag förra året hade en arbetsgivare men tre arbetsplatser...

Bokat om kommande veckas sjukbesök. Väntar på tvätten. Funderar på om katterna kan kissa i utställningslådan i fem dagar eller om jag måste släpa med mig deras vanliga toahus. Skickat in de sista mailen till jobbet. Ser fram emot Valborg och Första Maj.

Jag har deklarerat. Det var inte helt lätt att räkna ut avdrag för resor. Jag har nämligen haft samma arbetsgivare sen 2012 men 2015 hade jag tre arbetsplatser och bytte runt sex gånger :cautious:

Hemma! Gråter en skvätt för jag saknar ponnyn.
Dricker en alldeles för stark öl och käkar ostbågar vilket jag egentligen inte ens gillar.
Borde förbereda morgondagens gig men tror jag skiter i det och tar hand om mig själv istället.
Idag gläds jag iallafall åt följande: den nya prästen är GRYM och superlätt att samarbeta med.
Solen skiner.
Mina föräldrar har flyttat in på min tomt och ska ha den som sommarställe vilket är bra på flera sätt. Dels kan jag hålla koll på mammas status nu när hon ska fortsätta opereras och behandlas för bröstcancer. Och dels för att nån bebor min alldeles för stora tomt:D Dessutom behöver jag inte oroa mig för att farsan rattar runt med sin jättestora husvagn i trafiken.:angel:

Hemma! Gråter en skvätt för jag saknar ponnyn.
Dricker en alldeles för stark öl och käkar ostbågar vilket jag egentligen inte ens gillar.
Borde förbereda morgondagens gig men tror jag skiter i det och tar hand om mig själv istället.
Idag gläds jag iallafall åt följande: den nya prästen är GRYM och superlätt att samarbeta med.
Solen skiner.
Mina föräldrar har flyttat in på min tomt och ska ha den som sommarställe vilket är bra på flera sätt. Dels kan jag hålla koll på mammas status nu när hon ska fortsätta opereras och behandlas för bröstcancer. Och dels för att nån bebor min alldeles för stora tomt:D Dessutom behöver jag inte oroa mig för att farsan rattar runt med sin jättestora husvagn i trafiken.:angel:
Skickar en kram för ponnyn och en kram och välönskningar för din mamma.
Och en skål till ölen :)

Funderar vad jag vill äta, helst vill jag bara gå på pizzan och köpa ett skrov men har redan varit där i veckan :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 48 49 50
Svar
980
· Visningar
28 601
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 879
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka