Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska bli riktigt spännande! Hennes dröm är att bli skådespelare, så det här är väl ett första steg på vägen.![]()
Det är Jesus Christ Superstar.Är det en nyskriven musikal eller en klassiker?
Skickar en kram för ponnyn och en kram och välönskningar för din mamma.Hemma! Gråter en skvätt för jag saknar ponnyn.
Dricker en alldeles för stark öl och käkar ostbågar vilket jag egentligen inte ens gillar.
Borde förbereda morgondagens gig men tror jag skiter i det och tar hand om mig själv istället.
Idag gläds jag iallafall åt följande: den nya prästen är GRYM och superlätt att samarbeta med.
Solen skiner.
Mina föräldrar har flyttat in på min tomt och ska ha den som sommarställe vilket är bra på flera sätt. Dels kan jag hålla koll på mammas status nu när hon ska fortsätta opereras och behandlas för bröstcancer. Och dels för att nån bebor min alldeles för stora tomtDessutom behöver jag inte oroa mig för att farsan rattar runt med sin jättestora husvagn i trafiken.
![]()
+1 på denSkickar en kram för ponnyn och en kram och välönskningar för din mamma.
Och en skål till ölen![]()
Stort tack!Skickar en kram för ponnyn och en kram och välönskningar för din mamma.
Och en skål till ölen![]()