Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 812
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis fått hem min bil, lagad och fin :up: som anat kommer den få nya stötdämpare bak också men det får vi ta nästa månad ;)

Hemma efter en till tung dag (fysiskt). Nacken håller på att ge sig vilket suger, jag måste göra lite datorarbete och jag behöver nog inte fundera mer på om jag har begynnande reumatism, flera av fingerlederna gör rätt ont :( :down:

Hade helst tagit en kväll hemma idag, är rejält sliten efter jobbet. Men jag ska ut och äta med några personer från MS gruppen kl 17 så det är bara att bita ihop och vara stark :arghh:

För mig är präktig och rar ord som inte klingar positivt :o (Trots att de väl kanske egentligen är avsedda som komplimanger?) Framför mig ser jag någon beskäftig och fjäskig typ.
Det kanske är något att spinna vidare på, vad ord betyder för olika människor :)
Rar klingar också negativt? Hur skulle du beskriva rar? För mig är det någon som är gullig och snäll, kanske lite försynt också. (Om det inte betyder sällsynt förstås.)

Skönt med sjukhusbesök! Eller ja, det är ju dubbla känslor... På ett sätt är det skönt att få svar på varför jag mår som jag gör och har gjort under väldigt lång tid, men samtidigt - det räcker liksom med sjukdomar! :( Jävla skit.

Sen stack vi iväg och fikade och jag fick pussas med två lyckliga hundar varav den ena en hyperbusig liten valp! :love: Nu är det snart dags för stallet igen. Sen ska jag sova tiiiidigt och imorgon är det dags för DV - jag gillar mitt vaktmästarjobb! :D:banana:

Laddar för átt åka och storhandla. Laddar med en stor kopp kaffe och håller tummarna för att det inte är massa andra som har tänkt att storhandla samtidigt som mej.

Behöver komma ur det här okynnes-shoppandet omedelbums!
...men hur? :(
"det är ju från f-bolagen, så jag förtjänar det...!" funkar inte som argument länge till, alls.
...fast det känns å andra sidan rätt fel och okänsligt att skriva om sånt i den här tråden nu :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 46 47 48
Svar
943
· Visningar
27 931
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 879
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka