Märkligt - det är det på några av dem men inte alla. De som har det går att öppnaPå bilden ser jag någon liten zigzack mitt på pappret på sidan, det ska väl gå att riva itu med hjälp av det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Märkligt - det är det på några av dem men inte alla. De som har det går att öppnaPå bilden ser jag någon liten zigzack mitt på pappret på sidan, det ska väl gå att riva itu med hjälp av det?
Har du kollat på båda änderna?Märkligt - det är det på några av dem men inte alla. De som har det går att öppnaDe andra får jag väl fortsätta klippa upp.
Har du kollat på båda änderna?![]()
Jadå
De som har sicksack har det i båda ändar och de utan har inget. Det är säkert en sådan påse som är till för sådana som jag; som inte ska käka upp allt på en gång
![]()
Det finns inga pluppar att hävstånga med ju!Testat hävstång?![]()
![]()
Rar klingar också negativt? Hur skulle du beskriva rar? För mig är det någon som är gullig och snäll, kanske lite försynt också. (Om det inte betyder sällsynt förstås.)För mig är präktig och rar ord som inte klingar positivt(Trots att de väl kanske egentligen är avsedda som komplimanger?) Framför mig ser jag någon beskäftig och fjäskig typ.
Det kanske är något att spinna vidare på, vad ord betyder för olika människor![]()
Rar klingar också negativt? Hur skulle du beskriva rar? För mig är det någon som är gullig och snäll, kanske lite försynt också. (Om det inte betyder sällsynt förstås.)
Vad betyder det? Aldrig hört ordet ens nämnas i samband med migFörsynt är så långt ifrån mig att jag knappt kan stava till det![]()