Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 812
Status
Stängd för vidare inlägg.
Är så road.
Min kompis märker idag att hon swishat ngn snubbe 250 kr i natt. En för henne okänd person, nån Mohammad i Södertälje. Hon har inget minne av detta men kan inte riktigt släppa det så hon smsar honom och bara "hej ursäkta men vet du varför jag har råkat swisha sig 250 kr"?
Då ringer snubben upp (!?!) och förklarar att hon köpt korv av honom.

Alltså korv för 250 kr?! Så.jävla.oklart :rofl:
Kaos :rofl:

Har mått jättekonstigt hela dagen och tillbringat oproportionerligt mycket tid i soffan, blundandes. Begriper inte varför.
Med jämna mellanrum har jag gått ut och försökt göra något vettigt men det har inte blivit så mycket med det. Nu skiner solen här och det känns lite bättre.

Ska snart försöka uppfinna en matdosa till morgondagen.

Snackar med en kompis på fb och lyssnar på musik.
Har varit på loppis idag och fick lite sålt alla fall, kom hem 350kr rikare :up:
Var dåligt annonserat så kom ingen mer än de som var där för att sälja, vet inte hur de tänkte där riktigt.

Jag lagade kycklingfärs med kokosmjölk, röd currypasta, grönsaker och koriander. Hade hirs till, men det är nog gott med risnudlar rätt i grytan ;)
Äsch, du får mig att känna mig så lat :p
Men usch vad mat ska ta sån tid att göra, jag avskyr att laga mat - avskyr! :meh:

Snackar med en kompis på fb och lyssnar på musik.
Har varit på loppis idag och fick lite sålt alla fall, kom hem 350kr rikare :up:
Var dåligt annonserat så kom ingen mer än de som var där för att sälja, vet inte hur de tänkte där riktigt.
Man får ju lite tomt utrymme när man säljer saker så då ska man väl köpa lite också :idea::angel::D

1,5 timme kvar innan min efterlängtade ledighet startar. Min högra handled håller på att ta död på mig men det får bita ihop för i början av veckan ska jag slå ner ett helt gäng stolpar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 51 52 53
Svar
1 040
· Visningar
30 504
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 882
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka