Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så mysigt det du gjorde låter :love:

Det är härligt och sjukt jobbigt på samma gång. Vi har precis sagt godnatt och bara det är svårt, trots att vi ses om sex timmar.
Kanske har han dessutom det svårare än jag.
"Mår inte dåligt på grund av dig utan att jag inte kan sluta tänka på dig. Jag är inte den typen av person som är otrogen och har inte varit det på våra 16 år. Men såhär nära har det aldrig varit i närheten av."

Oavsett, nu ska vi sova på varsitt håll. Jag i mitt hus och han på sitt hotellrum. Vi bestämde att vi ska ses i drömmarna för drömmar, tankar och fantasier är fria.
Det är en tidsfråga, kära du. ;)

Det är INTE värt det. Jeansjackor är, näst keps, det fulaste plagg som skapats.

Stilpolisen har uttalat sig!
Tanten 90+ tycker citat "den är alla tiders" ;)
Och prisvärd ;)

Det sistnämnda kanske man bör ta med en nypa salt dock eftersom ovan nämnd person på min fråga om hon hade pengar på kortet när jag skulle handla svarade: "Ja det är väl klart. Det finns alltid pengar på kortet, det ingår väl på alla kort liksom automatiskt?".

Så mysigt det du gjorde låter :love:

Det är härligt och sjukt jobbigt på samma gång. Vi har precis sagt godnatt och bara det är svårt, trots att vi ses om sex timmar.
Kanske har han dessutom det svårare än jag.
"Mår inte dåligt på grund av dig utan att jag inte kan sluta tänka på dig. Jag är inte den typen av person som är otrogen och har inte varit det på våra 16 år. Men såhär nära har det aldrig varit i närheten av."

Oavsett, nu ska vi sova på varsitt håll. Jag i mitt hus och han på sitt hotellrum. Vi bestämde att vi ska ses i drömmarna för drömmar, tankar och fantasier är fria.
Det är nog sant att han har det svårare än du, det var något som M och jag pratade mycket om den gången, Jag kunde ta ett självständigt beslut utan att skada/svika någon i min närmaste omgivning mendan hans beslut om att gå vidare med mig skulle få konskvenser för hans allra närmaste och det plågade honom. I slutändan blev det inte vi men vi har alltid haft en plats i varandras hjärta och dom få gånger vi har setts senare i livet så har bandet mellan oss varit där.

Drömmar, tankar och fantasier är fria och om du vill ha något att "trösta" dig med så lyssna på Liberté de penser. Finns på YouTube men jag fick inte linken att fungera.

Lycka till med tentan:heart

Igår var det 25 grader, nu är det 13 utomhus. Känner att det gärna kan få hålla sig på en jämn nivå istället för denna berg- och dalbana :arghh:

Å andra sidan är det trevligare att plugga när rummet inte känns som en brinnande kuvös :angel:

Dagens övningar, ha sönder lite "små" vedkutsar till kaminved. Tur det finns vedmaskin men det känns lite larvigt att bara använda den som vedklyv bara för att inte stockarna går igenom den. Vadå "övergrovt", största stocken hittills är över 50 cm i diameter. :o
Mycke ved blir det. :D

bokat tåg/bussbiljett till ullared imorgon :banana:

ska ta och klä mig nu, snart dags att åka iväg till en vän :)

Ska du till Gekås i Ullared eller har du något annat ärende i byn?
Jag är grymt sugen på Gekås var ett bra tag sen så börjar bli dags. (ja det var det där med att rensa hemma *hostar* :o)

Dricker kaffe, ska snart skicka inköpslista till sambon och sen göra lite matte. För BÅDA busungarna sover samtidigt, vet inte ens när det hände sist :eek:

Det betyder att du får både dricka varmt kaffe och i lugn och ro, njut! :banana:
Dessutom får du maten hemlevererad.
@Bexzor du har pli på gänget en stund tror jag allt ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
256
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
591
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 76 77 78
Svar
1 551
· Visningar
55 606

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka