Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sådär hemskt hysteriskt jättetrött men det är bara bita ihop och försöka vara glad att man lyckats sova ca 1 timme, den här dagen blir lång, enda fördelen är att kaffet smakar extra supergott just nu :love:

Hade inte alls tänkt att vara vaken vid den här tiden men när grannen i panik väcker en halv sex pga sjuk häst är det bara att ta sig upp. De lånade mitt släp och är nu på väg till Helsingborg. Jag hoppas det går bra!!!

Känner mig lite mosig, sonen väckte mig vid femtiden och hade ont i magen, han somnade om på soffan och jag somnade om efter en stund för att sen vakna igen vid sextiden när maken gick upp... Sjukling hemma idag, men han verkar inte magsjuk utan jag tror att han har blivit kall, hans pappa är precis likadan. Kalla, får ont i magen och springer på toa ofta. ;)

@tanten Bra att kärlen är unga och fräscha *gillar*

@JeayL det är i dem stunderna man snabbt får tänka: ja ser ut som skam men jag vet att jag kan bättre så måste inte se ut som jag ska på bal för att bara handla lite snabbt nära hemma.
Dock är det ju tanken som kommer fortast inte så för mig utan mera: vart kan jag gömma mig? om jag tittar åt ett annat håll synd jag nog inte. :angel:

@Mirre Sånt där man gör ibland för någon annan ska slippa göra det. Hoppas det onda blivit lindrigare.
Jag är den som oftast gör sådant, klantighet personifierad.

Mitt liv suger. Helt otroligt mycket. Jag förstår inte varför jag ens fortsätter försöka få ordning på skiten. Det blir alltid likadant, händer någonting positivt så dras det genast ner av något annat. Det är nog inte meningen att jag ska ha ett bra liv eftersom det alltid ska förstöras.

Tror jag går ut och tränar Annie lite innan frukost. Hon har blivit en total dramaqueen sen hon flyttade hem och fick pojkvän. Lite less men hoppas på att det är övergående.

row-row-row-your-boat-the-fuck-away-from-me.jpeg

Älskar att vända från eftermiddagspass till morgonpass. Blir så glad och charmig av det. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
256
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
589
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 74 75 76
Svar
1 505
· Visningar
53 961

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka