Sådär hemskt hysteriskt jättetrött men det är bara bita ihop och försöka vara glad att man lyckats sova ca 1 timme, den här dagen blir lång, enda fördelen är att kaffet smakar extra supergott just nu 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och där vaknade en mås, god morgon![]()
Hade inte alls tänkt att vara vaken vid den här tiden men när grannen i panik väcker en halv sex pga sjuk häst är det bara att ta sig upp. De lånade mitt släp och är nu på väg till Helsingborg. Jag hoppas det går bra!!!
Jag är den som oftast gör sådant, klantighet personifierad.@tanten Bra att kärlen är unga och fräscha *gillar*
@JeayL det är i dem stunderna man snabbt får tänka: ja ser ut som skam men jag vet att jag kan bättre så måste inte se ut som jag ska på bal för att bara handla lite snabbt nära hemma.
Dock är det ju tanken som kommer fortast inte så för mig utan mera: vart kan jag gömma mig? om jag tittar åt ett annat håll synd jag nog inte.
@Mirre Sånt där man gör ibland för någon annan ska slippa göra det. Hoppas det onda blivit lindrigare.
Hade inte alls tänkt att vara vaken vid den här tiden men när grannen i panik väcker en halv sex pga sjuk häst är det bara att ta sig upp. De lånade mitt släp och är nu på väg till Helsingborg. Jag hoppas det går bra!!!
Hjälp! Hur gör jag en print screen? Trycker på knappen men det händer ingenting..
Jag luktar brandrök![]()