Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
den vaccinerade hunden har fått nån knöl på skallen i storlek myggbett.... försöker fundera på om han faktiskt fått ett myggbett eller om de är en biverkning men bara en liten knöl känns ju konstigt eller om han kanske slagit huvudet i nått...

Han verkar pigg och glad så han överlever förhoppningsvis!

den vaccinerade hunden har fått nån knöl på skallen i storlek myggbett.... försöker fundera på om han faktiskt fått ett myggbett eller om de är en biverkning men bara en liten knöl känns ju konstigt eller om han kanske slagit huvudet i nått...

Han verkar pigg och glad så han överlever förhoppningsvis!
Han blev väl inte vaccinerad på skallen? Vore det på injektionsstället skulle man kunna misstänka vaccinet dock.

Han blev väl inte vaccinerad på skallen? Vore det på injektionsstället skulle man kunna misstänka vaccinet dock.
Nä de blev i nackskinnet, va lite så jag tänkte att EN liten knöl, de kan lika gärna vara ett tidigt myggbett eller att han dunkat i något, han är rätt galen vissa dagar så om han hade fått en bula eller något så vore det inte chockerande!

God natt! Åter i tjänst är jag. Haft en underbar ledig vecka i fantastiskt vårväder. Synd att behöva kliva i blåkläderna igen...:angel:... Nåja, roar mig med att söka bilar på Blocket, ska uppdatera mig lite, tror jag. Har en Sorento 08 som börjar kännas sliten och då kan det bli mer dyrt än man vill. Får väl se vad jag hittar på...

Hemkommen från Malmö sen typ 45 minuter. Härlig kväll med massa gott snack. Dessutom busade jag och T med O och tog ut hans nyckelkort från "elhållaren". Vi la det utanför dörren och stod sen gömda och fnissade när hans lampor släcktes :rofl:

Fick världens bästa kram av T när jag skulle hem. Nu sitter jag ute och messar med T och spelar yatzy. Vi bestämde dock att vi inför morgondagens tenta behöver sova tidigare än 2 :p

Hemkommen från Malmö sen typ 45 minuter. Härlig kväll med massa gott snack. Dessutom busade jag och T med O och tog ut hans nyckelkort från "elhållaren". Vi la det utanför dörren och stod sen gömda och fnissade när hans lampor släcktes :rofl:

Fick världens bästa kram av T när jag skulle hem. Nu sitter jag ute och messar med T och spelar yatzy. Vi bestämde dock att vi inför morgondagens tenta behöver sova tidigare än 2 :p
Dina gulliga inlägg om T tar mig en trip down memory lane!

Jag var tvungen att ta fram min hemliga låda idag och krångla med kasettspelaren och sitta ett tag oh lyssna och läsa kärleksbrev. Det blev ingenting för han var också gift men ack så ljuva minnen,:heart

Okey igår luktade det cigarettrök, idag typ.... grill? Håller grannen på att bränna upp lägenheten igen?

Sovdags, ska som vanligt slappna av till The big bang theory :D Lite ångest, så har tagit ångestdämpande med sömntabletten. Har på läkarens inrådan tagit ångestdämpande flera gånger dagligen för att hindra ångesten från att få fäste och det har fungerat hyfsat i några dagar. Idag blev dock en jobbig dag, tror det beror dels på att jag fick tid för rehabmöte med jobb och företagshälsan och dels att vi var till pappas grav idag :heart och satte blommor.

Dina gulliga inlägg om T tar mig en trip down memory lane!

Jag var tvungen att ta fram min hemliga låda idag och krångla med kasettspelaren och sitta ett tag oh lyssna och läsa kärleksbrev. Det blev ingenting för han var också gift men ack så ljuva minnen,:heart

Så mysigt det du gjorde låter :love:

Det är härligt och sjukt jobbigt på samma gång. Vi har precis sagt godnatt och bara det är svårt, trots att vi ses om sex timmar.
Kanske har han dessutom det svårare än jag.
"Mår inte dåligt på grund av dig utan att jag inte kan sluta tänka på dig. Jag är inte den typen av person som är otrogen och har inte varit det på våra 16 år. Men såhär nära har det aldrig varit i närheten av."

Oavsett, nu ska vi sova på varsitt håll. Jag i mitt hus och han på sitt hotellrum. Vi bestämde att vi ska ses i drömmarna för drömmar, tankar och fantasier är fria.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
256
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
589
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 73 74 75
Svar
1 497
· Visningar
53 855

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka