Jag brukar inte ens borsta håret innan jag far ivägI mitt område är det fullt av modefolk, pr-människor etc så jag är sjukt paranoid. Smink är jag inte så beroende av men håret måste vara bra annars går jag fan ej ut :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar inte ens borsta håret innan jag far ivägI mitt område är det fullt av modefolk, pr-människor etc så jag är sjukt paranoid. Smink är jag inte så beroende av men håret måste vara bra annars går jag fan ej ut :P
Jag brukar inte ens borsta håret innan jag far iväg![]()
Jag borde göra något med mitt hår, men har dålig fantasiBorsta gör jag typ aldrig men volymen måste vara bra liksom![]()
Han blev väl inte vaccinerad på skallen? Vore det på injektionsstället skulle man kunna misstänka vaccinet dock.den vaccinerade hunden har fått nån knöl på skallen i storlek myggbett.... försöker fundera på om han faktiskt fått ett myggbett eller om de är en biverkning men bara en liten knöl känns ju konstigt eller om han kanske slagit huvudet i nått...
Han verkar pigg och glad så han överlever förhoppningsvis!
Nä de blev i nackskinnet, va lite så jag tänkte att EN liten knöl, de kan lika gärna vara ett tidigt myggbett eller att han dunkat i något, han är rätt galen vissa dagar så om han hade fått en bula eller något så vore det inte chockerande!Han blev väl inte vaccinerad på skallen? Vore det på injektionsstället skulle man kunna misstänka vaccinet dock.
Dina gulliga inlägg om T tar mig en trip down memory lane!Hemkommen från Malmö sen typ 45 minuter. Härlig kväll med massa gott snack. Dessutom busade jag och T med O och tog ut hans nyckelkort från "elhållaren". Vi la det utanför dörren och stod sen gömda och fnissade när hans lampor släcktes
Fick världens bästa kram av T när jag skulle hem. Nu sitter jag ute och messar med T och spelar yatzy. Vi bestämde dock att vi inför morgondagens tenta behöver sova tidigare än 2![]()
Dina gulliga inlägg om T tar mig en trip down memory lane!
Jag var tvungen att ta fram min hemliga låda idag och krångla med kasettspelaren och sitta ett tag oh lyssna och läsa kärleksbrev. Det blev ingenting för han var också gift men ack så ljuva minnen,![]()
Superintelligent är väl att överdriva va..?Äsch. Vi pratar ju om en superintelligent ansjovis som har muterat och gått framåt i utvecklingen![]()
Rullas den upp?Men som fortfarande bor i en rosa burk
Ok, jag bor visseligen i lägenhet MEN jag har en aprikos/rosa isch ytterdörr![]()
Och när de möter varandra så frågar de "är du höger- eller vänsterhuvad?"Vet du om att det finns höger och vänsterflundror tex? Jodå, alla plattfiskar simmar som vanliga fiskar i början men under utvecklingen så lägger dom sig på botten och på ena eller andra sidan. Naturens lilla under.