Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fan!

Jag måste ju duscha :rage:

Imorse glömde jag ta mina mediciner och att rasta hunden :banghead:

Hur kan jag glömma bort att rasta hunden :crazy:

Råkade hamna på ett event med manliga modeller...:cautious::confused::angel:

12724714_1602721096710085_1846598124_n.jpg

Väntar på att ridskolan ska lägga ut startlistan för tävlingen på söndag. Det skulle komma 12/5 och det är ju snart slut på dagen! :mad:

Får tuppjuck på Pinterest appen :rage: vet inte om det är den senaste uppdateringen som ställt till det, men när jag öppnar en pin, pinnar och sen trycker tillbaka för att se hela listan igen så scrollar den upp till nästan början igen även om jag scrollat ner flera hundra pins :rage::rage::rage::rage::rage:

jodå jag gillar den :) men som "vanligt" med halloumi så blir det lite gnisligt om man är för långsam att äta upp den :rofl: lagom med hetta på jalapeñosåsen också.

Jag skulle kunna leva på halloumi såatteh. Men då vågar jag mig nog på en sådan nästa gång, fastän det är jalapeñosås på :up:

Känner mig stressad att jag inte packat allt eller sålt tillräckligt av det jag ville sälja. och att jag inte har några sopsäckar kvar... är ju inte hemma just nått imorgon så känner att "allt" måste vara klart idag...

Känner mig stressad att jag inte packat allt eller sålt tillräckligt av det jag ville sälja. och att jag inte har några sopsäckar kvar... är ju inte hemma just nått imorgon så känner att "allt" måste vara klart idag...

Du får ju hjälp imorgon kväll så det kommer att gå bra.

Det går snabbt när man har några extra människor även om det bara är sällskap så tycker jag det underlättar enormt.

Du får ju hjälp imorgon kväll så det kommer att gå bra.

Det går snabbt när man har några extra människor även om det bara är sällskap så tycker jag det underlättar enormt.
jo jag vet, men mammas man är stressande, typ att jag får "skulden" av att vara oorganiserad om inte allt är helt packat.. :meh: ologiskt jag vet :banghead:

ska plocka upp mina resväskor, kan packa loppiskläder mm i dom så behöver jag inte använda de få kartonger jag har kvar..

När jag satt ute på trappen och tog en cigg kom det en igelkott spatserande. Den här känns mycket mindre än den jag räddade med samtidigt började den springa mot mig när jag pratade med den. Kan det vara samma? Blir de mycket större när de rullar ihop sig och spärrar ut taggarna?
Nu sitter han/hon och äter för fullt iaf :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
270
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
593
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 839
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 91 92 93
Svar
1 857
· Visningar
64 948
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hjälp
  • Dressyrsnack nummer 18