Sitter med kolikhäst i stallet. Nu tror jag det börjar släppa. Han dricker iaf sitt betforvatten själv.
Håll tummarna för honom!
Klart vi håller tummarna för häststackarn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter med kolikhäst i stallet. Nu tror jag det börjar släppa. Han dricker iaf sitt betforvatten själv.
Håll tummarna för honom!
Usch då, krysser fingrerneSitter med kolikhäst i stallet. Nu tror jag det börjar släppa. Han dricker iaf sitt betforvatten själv.
Håll tummarna för honom!
En halloumiburgare, creole fries och en ramlösa granatäpple satt fint i kistan![]()
jodå jag gillar denÄr halloumiburgare så gott som det låter?![]()
jodå jag gillar denmen som "vanligt" med halloumi så blir det lite gnisligt om man är för långsam att äta upp den
lagom med hetta på jalapeñosåsen också.
Känner mig stressad att jag inte packat allt eller sålt tillräckligt av det jag ville sälja. och att jag inte har några sopsäckar kvar... är ju inte hemma just nått imorgon så känner att "allt" måste vara klart idag...
jo jag vet, men mammas man är stressande, typ att jag får "skulden" av att vara oorganiserad om inte allt är helt packat..Du får ju hjälp imorgon kväll så det kommer att gå bra.
Det går snabbt när man har några extra människor även om det bara är sällskap så tycker jag det underlättar enormt.