Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
När jag satt ute på trappen och tog en cigg kom det en igelkott spatserande. Den här känns mycket mindre än den jag räddade med samtidigt började den springa mot mig när jag pratade med den. Kan det vara samma? Blir de mycket större när de rullar ihop sig och spärrar ut taggarna?
Nu sitter han/hon och äter för fullt iaf :)
Jag drömde i natt att vi hade en igelkott hemma, måste vara för att jag läst din inlägg om stackars kotten! Vi hade även en räv utöver våra husdjur katten och hunden.

Jag drömde i natt att vi hade en igelkott hemma, måste vara för att jag läst din inlägg om stackars kotten! Vi hade även en räv utöver våra husdjur katten och hunden.

När jag bodde i lägenhet hade jag en skadad kotte-bebis som bodde hos mig några dagar och samlade styrka. Han åt mjölkersättning och låg i mitt knä när jag tittade på tv. Till slut kom resten av familjen till lägenheten så då flyttade jag på alla så att barnen inte skulle komma åt dem.

Just ja! Första året jag bodde här hade jag en ung räv som höll till på tomten. Den bråkade aldrig med katterna och var semisocial. Den försvann efter ett tag och jag hoppas att det är för att den flyttade självmant.

Har fortfarande ont i huvudet men ridningen gick faktiskt rätt bra å nu ligger jag i sängen oduschad och ser på skin tight, gör dom såna operationer på vanliga sjukhus eller kräver det att gå till en plastikkirurg?

Det lönar sig att klaga :angel:
Klagade till McD för urusel Jureskog-burgare som skulle vara SÅ jävla bra (katastroooooof!)
Fick "presentkort" på 2 McFlurry, 1 smoothie och 6 valfria menyer...:angel:
Det är ju perfekt nu när jag (förhoppningsvis) ska iväg, trots allt. Sen att det bokstavligen är skräp. men det är i alla fall gratis :D

Ska gå och lägga mig. Funderar på om jag ska ta en lång omväg förbi grannens lada på väg mot sängen och kolla om katten är instängd. Han var inne och lekte med en mus innan han åt upp den (avskyr katters grymhet) och sen har jag inte sett honom sen dess, det var vid 19-tiden. Tror sannolikheten är rätt stor att han är instängd, igen :p

Jag har 1 (!!!) flyttlåda kvar som är tom :nailbiting: kommer jag klara det :confused: Hoppas det :p
nu har jag packat ALLT i köket utom 2 muggar och 3 glas, ev kan vi ju behöva dricka vatten/kaffe/te under lördagens flytt :p alla kläder, sängkläder, handdukar, allt i badrummet (utom sånt som behövs för hygien i två dagar till typ), alla hobbygrejer, alla skor, alla böcker, alla loppis saker... ja jag tror jag fått ner allt utom sånt som används... :confused::grin:

Dags att sova. Och för alla som undrar, T kommer inte lämna sin fru. Det är inte alltid jag gillar att ha rätt.
Han skulle också sova nu och lovade att hålla om mig inatt och eftersom han pratar i sömnen så lovade jag att lyssna. (Sen sa han iofs att han skulle göra mer än det ;) )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
270
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
595
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 839
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 94 95 96
Svar
1 912
· Visningar
66 795
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp med diarré?
  • Dalmatiner