Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag borde sova när jag googlar på tips mot fästingar (till fästing tråden) klockan typ fem på morgonen :banghead:
God natt! :grin:

Halvvägs genom kaffetermosen. Jobbar och har hunnit med att se både älg, rådjur och hare :)
Vaknade i natt av en kvinnoröst i min lägenhet, trodde jag inbillade mig men lillkattan reagerade också. Fatta vad rädd jag blev! :nailbiting: Samlade mod och smög upp, hittade jättekatten sittandes på en byrå, bredvid min tjänstetelefon. Han har lyckats 1) starta Siri och 2) bett henne ringa en kollega :laugh:

Snart dags att åka till jobbet! Eller ja, sista dagen som praktikant ;) Sen blir det stallet och ledig helg!
Dottern gjorde förresten succé på trampolinen igår. De har sjuårsgräns men ledarna sa att hon har så bra kroppskontroll att hon skulle kunna börja träna nu! Men vi får vänta tills hon fyller sex iaf :D

Funderar på varför IKEA har en onlinebutik där frakten är billig, förstår dom inte att folk blir ruinerade. Ja menar, vi har bland annat köpt bestick för 1000 kr. Men på de senaste månaderna har IKEA tjänat massor pengar på oss, och då har jag ändå inte besökt affären :o

På tåget. Snart dags för byte nr 1, i Hässleholm, sen blir buss med byte Ängelholm, buss till Falkenberg och sen buss till Ullared..

Halvvägs genom kaffetermosen. Jobbar och har hunnit med att se både älg, rådjur och hare :)
Vaknade i natt av en kvinnoröst i min lägenhet, trodde jag inbillade mig men lillkattan reagerade också. Fatta vad rädd jag blev! :nailbiting: Samlade mod och smög upp, hittade jättekatten sittandes på en byrå, bredvid min tjänstetelefon. Han har lyckats 1) starta Siri och 2) bett henne ringa en kollega :laugh:

:rofl: Kisse hade tråkigt och ville prata med någon :D

Påminner om när särbons katt la sig på hans dator och började Skypa med en av hans kompisar. Han skickade iväg flera meddelanden :up:

:rofl: Kisse hade tråkigt och ville prata med någon :D

Påminner om när särbons katt la sig på hans dator och började Skypa med en av hans kompisar. Han skickade iväg flera meddelanden :up:
Haha! Skypekatten tar pocket texts till en helt ny nivå. :laugh::up:

Starta Siri har han gjort några gånger tidigare, men fattar inte att han fick henne att ringa :laugh: kollegan börjar på R dessutom! Sauron måste ha kuttrat ordentligt för henne :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
270
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
595
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 839
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 94 95 96
Svar
1 912
· Visningar
66 742
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Dalmatiner
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈