Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får börja elda igen. Ordentligt.Vi håller på att frysa ihjäleller ja, inte särbon då. Det har pissat ner sedan kl 10.
Jag vill mest dö för min onda nacke blir ju inte bättre direkt när jag fryser.
Vad kul! Vad ska du läsa?Har sådan ågren över uppsägningen att jag har konstant huvudvärk och dessutom triggas depressionen av allt strul med IVF-träsket (nästa försök är flyttat till augusti och jag försöker låtsas att jag inte har sådan panik över all tid som går).
Skulle jobbat sista dagen på tisdag men efter att ha plågat mig igenom den här tisdagen och dessutom fått beskedet om IVF-planen så sjukskrev jag mig i onsdags efter ännu en nästan sömnlös natt med migrän.
Jag hoppas det lättar när jag väl passerat nästa tisdag och sedan lämnat in nycklar etc.
Börjar plugga 13 juni![]()
Du får börja elda igen. Ordentligt.
Komvux först. Bara att hitta mina gamla betyg var en utmaningVad kul! Vad ska du läsa?
Här gav jag upp. 4 grader utomhus och 17 inomhus och jag insåg att det skulle bli en kall natt. Inomhus alltså.Jo men hade ju hoppats slippa det...![]()
Här gav jag upp. 4 grader utomhus och 17 inomhus och jag insåg att det skulle bli en kall natt. Inomhus alltså.
Så - jag har precis lagt in en brasa i pannan. Det var några veckor sedan sist.
Tack och lov tog det sig omedelbart. Slapp flörta med diesel och näver.
Massor med kramar och hoppas att allt känns bättre snart.Har sådan ågren över uppsägningen att jag har konstant huvudvärk och dessutom triggas depressionen av allt strul med IVF-träsket (nästa försök är flyttat till augusti och jag försöker låtsas att jag inte har sådan panik över all tid som går).
Skulle jobbat sista dagen på tisdag men efter att ha plågat mig igenom den här tisdagen och dessutom fått beskedet om IVF-planen så sjukskrev jag mig i onsdags efter ännu en nästan sömnlös natt med migrän.
Jag hoppas det lättar när jag väl passerat nästa tisdag och sedan lämnat in nycklar etc.
Börjar plugga 13 juni![]()
Jättejobbigt läge.![]()
Och du, nämn inte snö och vinter, jag har nyss tinat upp men permafrosten under kåken tinar aldrig upp eller vad sägs om 3 veckors värmebölja och fortfarande 16 grader inomhus.
Den här kåken slår alla rekord i kyla.
Komvux först. Bara att hitta mina gamla betyg var en utmaning
Läser mot en naturvetenskaplig examen och sedan är planen just nu apotekare men jag hinner tänka igenom och kolla arbetsmarknaden innan val av utbildning. Mina betyg är så gamla att jag nästan måste läsa 2 år på komvux![]()
Min dröm är apotekare men jag måste också plugga upp betygen först och jag orkar inte
Hoppas att IVF strulet löser sig och att ni lyckas denna gång.
Förstår inte hur du orkar med allt strul och allt annat ni råkat ut för![]()