Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna!Sitter med ena kissen på Ultuna, han har troligen antingen urinstopp eller förstoppning.känns tryggt att vara här men dom har 2-3 timmars kö ikväll
![]()
Världsvan skepticism.Dricker cava med skeptisk kömpis
![]()
Världsvan skepticism.![]()
Men skål dåDricker cava med skeptisk kömpis
![]()
Här gav jag upp. 4 grader utomhus och 17 inomhus och jag insåg att det skulle bli en kall natt. Inomhus alltså.
Så - jag har precis lagt in en brasa i pannan. Det var några veckor sedan sist.
Tack och lov tog det sig omedelbart. Slapp flörta med diesel och näver.
Har han inte kissat alls men försökt att kissa? Det är värre än en förstoppning i så fall och nåt du behöver berätta snarast i så fall (om de inte redan frågat när de gjorde triage).Sitter med ena kissen på Ultuna, han har troligen antingen urinstopp eller förstoppning.känns tryggt att vara här men dom har 2-3 timmars kö ikväll
![]()
Han är röntgad, stor blåsa enligt sköterskorna men dom skulle låta vet titta på plåten. Vi har fått eget rum med låda, stackarn har försökt kissa flera gånger även sen vi kom hit men det händer ingenting alls. Morrar när han är "klar" så det gör säkert hemskt ontHar han inte kissat alls men försökt att kissa? Det är värre än en förstoppning i så fall och nåt du behöver berätta snarast i så fall (om de inte redan frågat när de gjorde triage).
Håller tummarna att kisse snart mår bra igen.
Stackarn. De måste ha fullt upp om det är så lång väntetid trots urinstopp.Han är röntgad, stor blåsa enligt sköterskorna men dom skulle låta vet titta på plåten. Vi har fått eget rum med låda, stackarn har försökt kissa flera gånger även sen vi kom hit men det händer ingenting alls. Morrar när han är "klar" så det gör säkert hemskt ont![]()
Det var en veterinär på plats till 20:30 när det kom en tillStackarn. De måste ha fullt upp om det är så lång väntetid trots urinstopp.
Hoppas ni snart får hjälp.
Det var en veterinär på plats till 20:30 när det kom en tillkan inte vara lätt att jobba med den stressen. Tack
![]()