Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack hörni :heart
Sixten blev inlagd, han skulle få dropp och smärtstillande, ev kateter och ny röntgen. Stopp för både kiss och bajs utan synbar anledning :( en förstorad njure såg dom och ville kila närmare på. Skulle ringa nångång nu efter lunch och uppdatera mig.

Värk i kroppen och ångest. Jomensåatte....tagit ett gäng ångestdämpande, hoppas på att få lite ro i kroppen när de börjar verka. Hatar sånt här :wtf:

Jag är helt jävla djupfryst! :arghh: Jag är glad att det var hemma match för sonen så när jag hade släppt av honom för samling så åkte jag hem och hämtade vinterkappan till mig och jacka och mössa till sonen. Det blåste svinkallt, ungarna var stelfrusna och förlorade matchen. Nu planerar vi för kvällen, vi ska fira våran bröllopsdag, egentligen är den imorgon men det känns roligare att gå ut och käka ikväll. :D

Jag är helt jävla djupfryst! :arghh: Jag är glad att det var hemma match för sonen så när jag hade släppt av honom för samling så åkte jag hem och hämtade vinterkappan till mig och jacka och mössa till sonen. Det blåste svinkallt, ungarna var stelfrusna och förlorade matchen. Nu planerar vi för kvällen, vi ska fira våran bröllopsdag, egentligen är den imorgon men det känns roligare att gå ut och käka ikväll. :D

Jag vill också reklamera det här vädret... :cautious:

Sixten blev inlagd, han skulle få dropp och smärtstillande, ev kateter och ny röntgen. Stopp för både kiss och bajs utan synbar anledning :( en förstorad njure såg dom och ville kila närmare på. Skulle ringa nångång nu efter lunch och uppdatera mig.

Usch då, hoppas att Sixten repar sig snabbt!

Jag tycker att vädret är helt okej. Har klänning på mig utan att frysa ihjäl.
Hittills idag har jag fixat stallet, handlat det sista inför morgondagens kalas, packat inför bröllopet och duschat.
Nu är jag irriterad på Skånetrafiken och lite stressad över att jag kommer ha för kort tid på mig för att bli nöjd med smink och hår :mad:

Sitter och funderar lite och konstaterar att jag klarar av att se blod och sår. Vet inte riktigt vad det är, har sett flera filmer på youtube, där de klämmer finnar, pormasker, cystor osv. Riktigt fascinerande och samtidigt vet jag att det finns människor som tycker sådant är äckligt osv, men det verkar vara många som också är fascinerade över det.

Håller tummarna för kissen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
259
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
591
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 80 81 82
Svar
1 630
· Visningar
58 400

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka