Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TackVad jobbigt @Linta - hoppas han är pigg snart igen.
Jag är helt jävla djupfryst!Jag är glad att det var hemma match för sonen så när jag hade släppt av honom för samling så åkte jag hem och hämtade vinterkappan till mig och jacka och mössa till sonen. Det blåste svinkallt, ungarna var stelfrusna och förlorade matchen. Nu planerar vi för kvällen, vi ska fira våran bröllopsdag, egentligen är den imorgon men det känns roligare att gå ut och käka ikväll.
![]()
Här är en till, jag tänker INTE fortsätta med veden innan det blir varmare men det jag MÅSTE göra är att fixa bromshäng på höger fram på bilen. Fast det får nog vänta tills imorgon för då ska det bli varmare igen.Jag vill också reklamera det här vädret...![]()
Jag med, jag fryser, är hungrig och trött!Jag vill också reklamera det här vädret...![]()
Tack hörni
Sixten blev inlagd, han skulle få dropp och smärtstillande, ev kateter och ny röntgen. Stopp för både kiss och bajs utan synbar anledningen förstorad njure såg dom och ville kila närmare på. Skulle ringa nångång nu efter lunch och uppdatera mig.
Det låter mer som om hon är minInte ens shopping lockaribland undrar jag om hon verkligen är min
![]()
Sitter och försöker komma på namn till en facebookgrupp som jag ska skapa. Så galet svårt att hitta något bra!
En grupp för de som är/har varit kunder till en vän till mig, så det behöver inte vara något "säljande" namn. Hade ändå varit lite kul med något lite roligare namn, eller något som inte låter jättetråkigt och helt fantasilöst.Vad är det inriktning?
Håller tummarna för kissen!Tack hörni
Sixten blev inlagd, han skulle få dropp och smärtstillande, ev kateter och ny röntgen. Stopp för både kiss och bajs utan synbar anledningen förstorad njure såg dom och ville kila närmare på. Skulle ringa nångång nu efter lunch och uppdatera mig.