Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svinirriterad på att ingen jävel verkar veta om det är okej att kombinera mina tabletter med antihistaminer. Känns som om att det vore trevligt att kunna andas någorlunda obehindrat. Men läkemedelsförgiftning känns ju lagom lockande så får väl snörvla och häsa mig genom tillvaron några dagar till.
Fy tusan. Dåligt att ingen kan ge ett svar.Svinirriterad på att ingen jävel verkar veta om det är okej att kombinera mina tabletter med antihistaminer. Känns som om att det vore trevligt att kunna andas någorlunda obehindrat. Men läkemedelsförgiftning känns ju lagom lockande så får väl snörvla och häsa mig genom tillvaron några dagar till.
Aj faan! Är ju en ep-medicin jag har fått. Och med tanke på varför jag åkte till psykakuten så finns en risk för slutenvård om jag får en läkemedelsöverdos. Vilket jag inte vill något av det. Alls.Fy tusan. Dåligt att ingen kan ge ett svar.
Men inte förvånande. När mamma opererade bort en cancertumör för något år sedan, kollade inte läkarna att cellgifterna gick ihop med henner EP medicin, trots att hon frågade om det. Visade sig att det inte alls funkade ihop. Stod tom tydligt och klart i Fass att det ska absolut inte ges ihop. Men varken läkare eller sköterskor visste det. Skrämmande
Står det inget i Fass om de mediciner du fått då? Det ska man väl kunna hitta på nätet tror jag. Nej fy, varken överdos eller slutenvård låter som något man vill ha. Hoppas du kan få svar om medicinerna funkar ihop. Man tycker ju att det borde räcka med att ringa sin läkare och fråga, alt 1177. Bedrövligt att det inte är såAj faan! Är ju en ep-medicin jag har fått. Och med tanke på varför jag åkte till psykakuten så finns en risk för slutenvård om jag får en läkemedelsöverdos. Vilket jag inte vill något av det. Alls.
Det är ju bara att kolla på fass sidaSvinirriterad på att ingen jävel verkar veta om det är okej att kombinera mina tabletter med antihistaminer. Känns som om att det vore trevligt att kunna andas någorlunda obehindrat. Men läkemedelsförgiftning känns ju lagom lockande så får väl snörvla och häsa mig genom tillvaron några dagar till.
Är inte det lite tidigt?Snart dags för kräftor!
Någon timme? Det var väl inget. Jag har precis vaknat efter att ha sovit typ 3-4 timmar på soffan (en ångestdämpande blir jag inte trött av men när jag måste ta ett gäng....det plus vädret)Sovit någon timme på soffan![]()
Giftinformationscentralen? Man kan ringa dem via 1177.Svinirriterad på att ingen jävel verkar veta om det är okej att kombinera mina tabletter med antihistaminer. Känns som om att det vore trevligt att kunna andas någorlunda obehindrat. Men läkemedelsförgiftning känns ju lagom lockande så får väl snörvla och häsa mig genom tillvaron några dagar till.
Någon timme? Det var väl inget. Jag har precis vaknat efter att ha sovit typ 3-4 timmar på soffan (en ångestdämpande blir jag inte trött av men när jag måste ta ett gäng....det plus vädret)![]()