Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
va glad att de sitter på halsen iallafall ;) jag fick en fix idé för några år sen att jag skulle göra som en kompis och sätta en sugpropp i pannan, på henne blev inget märke, jag fick ett sugmärke mitt i pannan och fick sen gå på jobbet med det tills det försvann :o

Haha! Det måste ha sett minst sagt intressant ut! :D Mitt problem just nu är att jag ser mer eller mindre misshandlad ut - märkena (ja, plural) börjar gå mot blå-lila :o Att huden på halsen ska vara så känslig :p

Haha! Det måste ha sett minst sagt intressant ut! :D Mitt problem just nu är att jag ser mer eller mindre misshandlad ut - märkena (ja, plural) börjar gå mot blå-lila :o Att huden på halsen ska vara så känslig :p
hahahahahahaha åh know the feeling!

Ja ska försöka orka se lite mello men vi får se
Tänkte se oxå för har inget att göra... eller jo plugga till prov och räkna matte meeen

Flippar nog runt lite bland kanalerna när det blir för illa men ska försöka se lite då
13243905_10156912172560181_8194864438825556764_o.jpg

Verkar ha en ESC hund, har stirrat på tvn sen de började :angel:

Slog över på svt24 och undrade för ett ögonblick om jag hade hamnat på någon underlig fashionshow istället för mellot men nädå, tolken dök upp :laugh::p

Jag fattade inte heller någonting i början :cautious::angel:

Är det bara ballader i år? O_o

Jag fattade inte heller någonting i början :cautious::angel:

Är det bara ballader i år? O_o
Med alla dessa absurda vita dräkter som såg ut att vara klippta ur papper av skolelever och halvfärdiga? :angel::angel::p

Jag vet inte ens vad som räknas som ballader :cautious: det enda jag är rätt säker på som inte var en ballad hittills är det finska bidraget av Lordi - du vet, den där hårdrocken :p

Med alla dessa absurda vita dräkter som såg ut att vara klippta ur papper av skolelever och halvfärdiga? :angel::angel::p

Jag vet inte ens vad som räknas som ballader :cautious: det enda jag är rätt säker på som inte var en ballad hittills är det finska bidraget av Lordi - du vet, den där hårdrocken :p
Trodde jag råkat slå över till nån mysko modeshow först hahaha

Uhm... Kanske :angel::D

Ingen kan ju sjunga i år, så du missar inte mycket skulle jag säga :rofl:

Varför är det bättre ljud på den teckenspråkstolkade?! :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
259
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
591
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 80 81 82
Svar
1 630
· Visningar
58 400

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka