Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag råkade blanda concerta och tradolan utan att tänka på det. Det blev väldigt fnissigt :D

Jag fick typ noll verkan av ren morfin och Concerta. Sköterskan förstod inte varför jag var så svår att få smärtlindrad.

Är väldigt svårt att få någon smärtlindring på mig sedan jag började med Concerta men jag älskar att den gör mig pigg :love:

Jag har ett liv även om jag har ont :D

Hörrudu, i Sverige har vi faktiskt isbjörnar på gatorna :meh:

Renar.. Pfft.
Ja varför inte? Nu när alla ändå tror det, varför inte ha dessa isbjörnar och renar (så det så, alla ska vara med!) så kan alla få tro att de har haft helt rätt om sverige :D
så kanske vi kan få till en liten miljökampanj om att vi var tvungna att anställa isbjörnarna eftersom isblocken är borta :angel:

Ja varför inte? Nu när alla ändå tror det, varför inte ha dessa isbjörnar och renar (så det så, alla ska vara med!) så kan alla få tro att de har haft helt rätt om sverige :D
så kanske vi kan få till en liten miljökampanj om att vi var tvungna att anställa isbjörnarna eftersom isblocken är borta :angel:

:rofl::rofl::rofl:

EU kanske borde börja införa teman i ESC? Ett år måste alla låtar handla om nedskräpning, ett annat år ska alla sjunga om tvättbjörnar? :angel:

:rofl::rofl::rofl:

EU kanske borde börja införa teman i ESC? Ett år måste alla låtar handla om nedskräpning, ett annat år ska alla sjunga om tvättbjörnar? :angel:
Men då skulle de väl ta till alla dessa teman som - Worldpeace, Love, Freedom .... dvs exakt alla dessa teman man hör om varje år? bara det att det blir ett samma ämne i varje låt...? :arghh::banghead::banghead:

Men då skulle de väl ta till alla dessa teman som - Worldpeace, Love, Freedom .... dvs exakt alla dessa teman man hör om varje år? bara det att det blir ett samma ämne i varje låt...? :arghh::banghead::banghead:

MEH. Man förbjuder klichéerna och tvingar folk att vara nyskapande.
Fatta att höra Carola sjunga om hur tungt det är att sopsortera? :angel:

(Kan vara så att mina citodon äntligen gått in och att jag plötsligt har roligt åt allt. Kanske).

eeeh... myggen kan vi låta bli, vi vill väl inte att någon sångare ska plötsligt få en i halsen mitt i låten på scenen? :cautious:
lite säkerhetstänk här tack! :mad: det räcker nog bra med isbjörnarna på scenen :up:

Alla dör inte av mygg i halsen! Man blir bara lite svullen ju!

Fatta hur jobbigt det är om isbjörn pruttar på scenen. Måste vara värre än en mygga i halsen :mad:

Alla dör inte av mygg i halsen! Man blir bara lite svullen ju!

Fatta hur jobbigt det är om isbjörn pruttar på scenen. Måste vara värre än en mygga i halsen :mad:
Men det blir ju svårt att sjunga ju! Fatta vilken dålig show det blir med "*viskar* ooooh h-ho*hosthackhosthack*ääääääää...!" :cautious:

Det finns åtminstone ingen doftteve ännu :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
259
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
591
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 80 81 82
Svar
1 625
· Visningar
57 744
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka