R
Reykjavik
Jag råkade blanda concerta och tradolan utan att tänka på det. Det blev väldigt fnissigt![]()
Man ska ha fler glada stunder i livet. Det är bra för hälsan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag råkade blanda concerta och tradolan utan att tänka på det. Det blev väldigt fnissigt![]()
Visst gör han, är apjobbigtJag tycker han sluddrar fram texten. Tyvärr för annars tycker jag om låten!
Visst gör han, är apjobbigt
Ja varför inte? Nu när alla ändå tror det, varför inte ha dessa isbjörnar och renar (så det så, alla ska vara med!) så kan alla få tro att de har haft helt rätt om sverigeHörrudu, i Sverige har vi faktiskt isbjörnar på gatorna
Renar.. Pfft.
Kanske han tog en stärkande sup innanSkönt att jag inte är ensam om att tycka det!
Särbon undrade om han var full![]()
Ja varför inte? Nu när alla ändå tror det, varför inte ha dessa isbjörnar och renar (så det så, alla ska vara med!) så kan alla få tro att de har haft helt rätt om sverige
så kanske vi kan få till en liten miljökampanj om att vi var tvungna att anställa isbjörnarna eftersom isblocken är borta![]()
Ja varför inte? Nu när alla ändå tror det, varför inte ha dessa isbjörnar och renar (så det så, alla ska vara med!) så kan alla få tro att de har haft helt rätt om sverige
så kanske vi kan få till en liten miljökampanj om att vi var tvungna att anställa isbjörnarna eftersom isblocken är borta![]()
eeeh... myggen kan vi låta bli, vi vill väl inte att någon sångare ska plötsligt få en i halsen mitt i låten på scenen?Pingviner, mygg och kallt ska det också vara!
Men då skulle de väl ta till alla dessa teman som - Worldpeace, Love, Freedom .... dvs exakt alla dessa teman man hör om varje år? bara det att det blir ett samma ämne i varje låt...?
EU kanske borde börja införa teman i ESC? Ett år måste alla låtar handla om nedskräpning, ett annat år ska alla sjunga om tvättbjörnar?![]()
Men då skulle de väl ta till alla dessa teman som - Worldpeace, Love, Freedom .... dvs exakt alla dessa teman man hör om varje år? bara det att det blir ett samma ämne i varje låt...?![]()
Men då skulle de väl ta till alla dessa teman som - Worldpeace, Love, Freedom .... dvs exakt alla dessa teman man hör om varje år? bara det att det blir ett samma ämne i varje låt...?![]()
eeeh... myggen kan vi låta bli, vi vill väl inte att någon sångare ska plötsligt få en i halsen mitt i låten på scenen?
lite säkerhetstänk här tack!det räcker nog bra med isbjörnarna på scenen
![]()
Ska nog sova nu hahah.... Vilket sömnpiller.
Hunden ligger under en filt och snarkar.
Siamesen ligger i fåtöljen och stirrar på mig. Hon tycker nog det är läggdags sen länge hahahLånehunden, väskhunden och gammelkatten snarkar alla tre. Känns som en sovsal med snarkande män här....
veganklädseln?Särbon skrattade så han grät över min reaktion på veganklädseln.
Ylle... fan det är ju bara att klippa ett jävla får. Dom dör ju inte av det! Jävla pucko.
Men det blir ju svårt att sjunga ju! Fatta vilken dålig show det blir med "*viskar* ooooh h-ho*hosthackhosthack*ääääääää...!"Alla dör inte av mygg i halsen! Man blir bara lite svullen ju!
Fatta hur jobbigt det är om isbjörn pruttar på scenen. Måste vara värre än en mygga i halsen![]()