Vad i hela friden gör vi? Del XXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skulle precis ta en bild på en jättefin mörkgul ponny med gräddvit man och svans (:love:) när min telefon bara stängde av sig :rage:

Trodde att den kanske var urladdad men när jag kopplade in den i urtaget så visade den 28% batteri. Dumma Iphöne :arghh:
Min iPhone gör likadant, kan gå från 10% batteri till att bli urladdat på ingenting, sen när man sätter i laddaren hoppar den upp till 65%... vid kall väderlek har jag märkt att den totaldör. Nu har jag en gammal 4S som har 5 år på nacken, vet inte vad du har för modell och hur gammal den är.

Jag har fotat maraton (körning, inte löpning) idag, och är nu löjligt sugen på att shoppa häst. Tur att jag vet att jag inte har möjlighet att ha en sån så länge jag bor i den här stan, så jag inte gör något förhastat och börjar besvara annonser :D

Ser fram emot bilder men det var så sorgligt med ponnyn som dog :(

Min iPhone gör likadant, kan gå från 10% batteri till att bli urladdat på ingenting, sen när man sätter i laddaren hoppar den upp till 65%... vid kall väderlek har jag märkt att den totaldör. Nu har jag en gammal 4S som har 5 år på nacken, vet inte vad du har för modell och hur gammal den är.

Funkar den i övrigt så är det värt att byta batteri. Min förlängde jag livslängden på i nästan 2 år pga det.

Kostade ynka 300:- att byta det.

Ett år iPhone 6s. Har inte gjort så förut. Men den skall väl börja krångla någon gång :meh:

Just ja! Jag har numera långa naglar. En av dom dog bara några timmar efter att dom sattes dit.

Dem bara lossnade :nailbiting:

Hon som gjorde naglarna fixade en ny åt mig :D

Blir intressant att se hur länge jag kommer att klara av detta :o

Känns redan som att det är dags att förkorta dom någon millimeter men dem känslan kanske försvinner snart :angel:

Alltid ett dilemma när jag är ensam hemma och ska ut med hunden själv på kvällen.
Jag vill inte gå för sent för ju senare desto läskigare men jag vill inte gå för tidigt för då vaknar han ju tidigare också.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti. Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 420
Senast: fio
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 838
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
817
Senast: Anna-Bella
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 471

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka