Försöker mobilisera kraft att gå och duscha efter dagens träningspass. Hela kroppen är helt död!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HjälpVill ge vikarien en dansk skalle.
Går man in till en svårt sjuk vårdtagare som äntligen fått ro att sova efter två oroliga nätter varav en totalt utan sömn, OCH PRATAR, då förtjänar man en dansk skalle. Vårdtagaren vaknade - såklart.Hjälp![]()
Går man in till en svårt sjuk vårdtagare som äntligen fått ro att sova efter två oroliga nätter varav en totalt utan sömn, OCH PRATAR, då förtjänar man en dansk skalle. Vårdtagaren vaknade - såklart.
Hur gör man? Fattar inte alls.
Nej, hade massa as i hallen sen i källaren. Nu har dom gjort en ny ingång.Trodde alla gick o la sig,det var mörkt nog. @åke hade ju inga väktare,fast dom kanske satt vid bakdörren med tanke på var dom var senare.
Gick allt bra åke?
Mina är riktigt förbannade med idag.Huuuuu! Nu är mina getingar skit förbannadeAntingen har några sovit borta i natt eller så har en del hittat en alt. utgång och nu kommer dom inte in för hålen har ju jag gaffat.
![]()
Kommer du hit och levererar en till vår vikarie med?Vill ge vikarien en dansk skalle.