Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 863
Status
Stängd för vidare inlägg.
Är SÅ glad åt att det går att få rejält korsdrag i lägenheten. Trots jobbig värme ute så är det riktigt behagligt inomhus. Skugga överallt och det blåser svalt. Kan t.o.m. dricka te utan att det blir för varmt :D Så nu gör jag det och ska börja plocka ihop en beställning med prylar till en sjukvårdslåda som min mor vill ha.

Jag och gosedjur-Kråkan sitter i trädgården. Kråkan har fått en rejäl dusch ute i transportburen och sitter nu och torkar och roar sig med att demolera löv från grenarna jag hängt upp för skugga.
Önskar han kunde lära sig att sele är bra saker så får man vara med mer ute och flyga också.

Lång, svettig och rolig ridtur med sällskap idag :) Nu har jag precis ätit en väldigt försenad frukost och ska ge mig ut för att rensa lite mer ogräs. Om en halvtimme kommer markismontören för ett möte.

Jag ska dricka upp mitt kaffe och ta tag i och rensa jourrummet tänkte jag! Just nu ser det mest ut som ett förråd med säng..

Försöker att inte bli galen på syskonen, just nu är det väldigt frestande att hälla massa salt i deras vatten :angel::devil:

Jag har klippt klart gräsmattan och har tagit fram en kylklamp. Jag :love: kylklampen just nu :D

Jag fattar inte vad folk gnäller om.
1. Det är inte ens varmt? Jag skulle säga att det är behagligt och skönt att slippa frysa!
2. Detta väder inträffar några ggr per år, resten av året är det iskyla, snålblåst, ishalka, snö eller regn...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
324
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 344
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 30 31 32
Svar
635
· Visningar
37 237
Senast: Fiorano
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
872
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka