Vad i jösse namn pysslar vi med? Del XXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker kaffe och känner mig förvirrad och vilsen över rubriken på tråden men tror jag kommit rätt :o:p

Förvirringen lättar, jag har nog hamnat i rätt tråd.
Bevis: Mindre än ett dygn mer än 10 sidor....

Tack alla "medbrottslingar" för samarbetet som ledde mig till den lugnande slutsaten. :rofl:

/hallonsaft vare sig vilsen eller förvirrad (inte mer än min vanliga nivå iaf.)

Kört iväg cykeln till cykelaffären så den kan få en service. Pantat burkar och handlat. Skulle kolla posten hos syster men hade ingen nyckel med mig :banghead: Hemma nu och ska äta "frukost" och hämta hem nya GoT men nu visar dom en varningstext att dom vet vart jag bor :nailbiting: och jag ska *klicka där* för att få inkognitovpn så ingen ser vilket fuffens jag gör :crazy::nailbiting:

Köpte en sallad med past, anka, potatis gratäng och något sorts griskött i till lunch. Åt knappt inget, mer än halva salladen är kvar, jag är jättehungrig. Men enbart sugen på kanelbullar eller annan mat (läs, mer ohälsosam mat).

:cautious:

ont i huvudet.. Sovit konstigt inatt med en katt som hoggade hela duntäcker, misstänker att jag legat i ngn skum ställning..
Inser att jag behäver äta mat idag med, kanske ska ta tag i det nu då eftersom jag tom är hungrig :D

På väg hem från stan
Vi har ätit korv men ska laga mat när jag kommer hem
Är galet snurrig haha vaken sen 05 imorse men så är det.
Vet ju inte hur länge jag blir barnvakt heller då syskonen är på g på förlossningen.
Men det går bra hittills iaf även om mina barnvagnskunskaper är lite rostiga

Men alltså, jag citerade dig minst 5 inlägg innan deadline - skyll dig själv som inte är online 24/7 :angel::D

Du verkar ha tagit igen det iaf :up:
Alltid bra med disneyfilmer :D
:cry:
tumblr_muezwnIgtG1shpvv2o1_400.gif

Ibland undrar jag om man ska skratta eller gråta. Vet inte vad jag känner...är nog mest arg o känner mig snuvad på något vis.

Jag vill backa tiden lite för att uppskatta alla timmar tillsammans med T bättre. Samtidigt vill jag spola framåt ganska många år. Jag är helt enkelt nyfiken.

För att återgå till nutid så har dagen varit produktiv. Fönstren är snart klara, en ponny är riden, vi har slängt skräp på återvinningen, handlat mat, köpt läsglasögon till min mormor samt lagat mat. Barnet har ätit. Jag lät bli eftersom jag hellre äter ikväll.
Jag har bokat tid för tatueringarna också :D

Gravsten skurad, lämnat blodprov, var lite nervös när jag kom in och insåg att det var en under utbildning som skulle sticka mig, men hen var jätteduktig vilket jag även talade om för hen! :D Max lunch med sonen medans vi väntade på att dottern skulle sluta och överraskade henne med en lyxshake vilket hon blev glad av. :D Hann hem innan regnet och fick in kläderna från sträcket! :D Nu ska jag försöka hänga lite dukar i källaren. Jag hade hoppats att jag skulle kunna hänga ut dem men det ser lite riskabelt ut... :cautious:

Det här med folk som ska köpa saker av en på annons
Tålamodsprövande uppdrag kallas det tror jag ibland.
Hur tydlig man än är så tror en del att man ska åka stan runt och leverera, sen om det kostar mer än saken man säljer är ju inte så noga bara köparen får det enkelt och billigt :banghead:

Får se om det blir försäljning idag, inte helt säker på det just nu säger magkänslan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 952
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 974
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 075
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 113

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka