Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Akademibokhandeln brukar ha något liknande, men det brukar vara till jul och bokrean och tror bara det skickas hem till de som är medlemmar.Lite OT, eftersom det inte är vad jag läser nu utan mer för att kunna hitta passande läsning. För något år sedan (kanske även senaste året, men bara vid jul? eller så har de helt slutat komma) kom det en liten reklamkatalog i pappersformat från en bokhandel i närheten (Ugglans?), med några hundra utvalda böcker inom olika genrer som de gjorde reklam för. Bild på boken, titel, författare och några få meningar om vad det är för bok.
Är det någon som har sett något liknande, och var/hur i så fall? Jag gillade att läsa igenom den, den gav en bra överblick, och det var smidigt att kunna markera med penna vilka jag blev intresserad av etc.
Det finns ju säkert tusentals tips på olika sätt på nätet, men det gör ju också att det är lite svårt att få en bra överblick av det (tycker jag), och jag har svårt för att hitta rätt sätt för mig för att hitta böcker att läsa.
Lyssnar på den här nu, den är ju så söt!Visa bifogad fil 189131
Nuvarande boken. Verkar lovande. Har en talande Ampellilja bara en sån sak.
Har bara läst några kapitel ännu, då jag läst när det varit lugnt på jobbet.
Läste klart denna igår och jag gillade den, men jag hade önskat mer djup. Det märks att den är baserad i ett annat format från början, jag hade liksom velat grotta ner mig i så mycket mer men fick känslan av en ganska ytlig historia med abrupt slut. Dock väldigt intressant med de olika huvudperspektiven som flippade runt, glömde tidigare historik och konceptet i sin helhet.Efter "House of Leaves" (som berörde djupare än vad jag trodde den skulle göra) så har jag gått på nästa bok. Denna var slut i hela Sverige senast jag var på SciFi-bokhandeln, men jag hann reservera den nu på nästa shoppingrundan.
Visa bifogad fil 189248
Om en byrå som jobbar med objekt/väsen som förändrar minnen och uppfattningar. Fast paced direkt från start och ett väldigt intressant koncept skrivet med rätt mängd humor.