Lisa Kleypas vänninor serie passade mig i smaken med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du upptäckt hennes andra serier?Ny pusseldeckare avslutad, av "gammal" författare. Döden i den vinröda läsfåtöljen av Sofia Rutbäck Eriksson. Läst hennes första i en annan serie en jul för ett par år sedan (Mordnatt råder, tyst det är i husen), men fattade inte att det var en serie. Tänkt på den boken ibland och önskat hitta något annat stämningsfullt med samma samma känsla. Och det fick jag göra nu! Morgan Alling var uppläsare, gillade honom skarpt! Mysiga, roliga karatärer, lagom spännande story och andra boken där en fin gul servis nämns. Gillade den!
Har sett rätt många terapeuter och psykologer dissa mycket av den boken, just för att mycket som tas upp inte handlar om någon typ av ”högkänslighet” utan precis som du skriver normalspann och att det snarare kan leda till att man begränsar sig själv.Handbok för högkänsliga av Åsa Vikman. Jag vet inte, vissa saker var väldigt träffande och gav mig en ökad förståelse för hur jag fungerar. Bara en sån sak bör ju ge ett högt betyg. Men jag tyckte också att det var mycket generalisering och prat om högkänsliga som något väldigt speciellt. Personligen vill jag gärna tänka normalspann och stora individuella skillnader. Men visst var den lite hjälpsam och säkert ännu mer för de som tampas lite mer med det här än vad jag upplever att jag gör.
Har sett rätt många terapeuter och psykologer dissa mycket av den boken, just för att mycket som tas upp inte handlar om någon typ av ”högkänslighet” utan precis som du skriver normalspann och att det snarare kan leda till att man begränsar sig själv.
Har du upptäckt hennes andra serier?
Arvidsträsk är lite mer seriös, men med humor. Katarina Zapps detektivbyrå och spin offen Morden runt med Herkules Persson är mer humoristiska och väldigt lättlyssnade.Ja, först nuåtminstone de som finns på storytel! Någon särskild du rekommenderar?