Vad missbrukar ni i värmen?

Vi gjorde eget iste på jobbet idag, det var gott!

Dessutom slupprar jag i mig sådana här i pinsam fart:
lwjautafhxxvazwew6gy.jpg

De däringa är Poppis hos Barnet, hen slurpar i vansinnig takt.
 
I helgen har jag missbrukar romdrinkar i värmen, var så trött och varm igår kväll att jag inte orkade äta jordgubbar ens men dricka dem gick utmärkt. Kallt och gott. :d

Idag missbrukar jag kylklampar inslagna i en handduk. :up:

Johannebergsglass, är det den på Gibraltargatan?
 
Det blir mycket öl samt bubbel i värmen. Och då har jag inte ens semester ännu (däremot skiftarbete :love:)

Idag har jag missbrukat tonfisk på burk. Av någon outgrundlig anledning har jag varit extremt sugen på det och ätit det både till lunch och middag. Längtar till imorn när jag kan äta tunnbrödsrullar med tonfiskröra igen :D
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst hade varit orolig i hagen och rusat runt en del innan det upptäcktes. Brukar vara lugn ensam i vanliga fall.. Nu har han varit...
Svar
3
· Visningar
1 467
Senast: Vintersol
·
Hästhantering Igår var det den varmaste dagen i Halland på över 42 år. Noterade att en del hästar fortfarande hade på sig samma täcken på sig som de...
2
Svar
39
· Visningar
4 796
Hästvård Min donna hade på sig ett för varmt täcke ett par dagar (pga galna väderomslag och jag var bortrest) och när vi tog av täcket åkte manen...
Svar
5
· Visningar
1 525
Senast: clubman
·
Hundhälsa Min hund mår verkligen inte bra av värme. Inga promenader, ens, under varmaste tiden på dygnet, får ta igen det hela sent på kvällen och...
Svar
10
· Visningar
5 868
Senast: Berin
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp