Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag undrar hur den här regeringskrisen kommer att utvecklas.

Har inte följt med under dagen... kollade media snabbt nu. Kan regeringen verkligen tvingas avgå? Inte mig emot att slippa Lövet men alltså känns ju skakigt i övrigt...

Har inte följt med under dagen... kollade media snabbt nu. Kan regeringen verkligen tvingas avgå? Inte mig emot att slippa Lövet men alltså känns ju skakigt i övrigt...

Jag vet inte om de kan tvingas att avgå, men de kan nog välja att göra det om alliansen driver misstroendeförklaringen av de olika ministrarna vidare. Tror jag?

Skickat iväg ett mail till kvinnan som hade hand om lönerna när jag jobbade natt, det är nog hon som sitter på"ekonomiavdelningen" för företaget jag skulle fakturera byggstädet. Så nu har jag skrivit till henne, bifogat fakturan och bett om betalning så snart som möjligt. Får se vad hon svarar... Hon är ju idiotförklarad av mig pga allt strul med allas löner förra året, så jag är skeptisk :meh:
Måste äta nått, kl 17 ska jag till gymmet i Ludvika för att träffa instruktör och lägga upp ett träningsprogram åt mig.

Jag är också för dåligt inläst. Men det står ju på många ställen att han överväger att avgå och låta AKB styra till nästa val. Vilket jag inte alls tror gynnar alliansen. Något uttalade om saken kommer väl senare idag antar jag.
Det är knappast förenligt med ansvarstagande att låta AKB leka statsminister tills nästa val.

Fått svar, hon hade inte sett fakturan, men ska kolla på det på måndag :meh:
Nu kasta i mig lite mat, klockan rusar mot 17 och träning...

Hmmm ... dags att lasa pa om Svensk regeringskris ser jag:cautious:

I dag ska jag ut och trana nosework igen. Da jag ar ratt lat blir det pa det narmaste byggvaruhuset :laugh: med gomda dofter i storsta allmanhet.

Jag slapade ocksa hem och sorterade igenom en hel massa hastgrejor som behover rengoras for forsaljning. Jag har for mycket "stuff" och far inte plats med mer som jag tycker kan behovas. :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
907
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 199
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 73 74 75
Svar
1 492
· Visningar
53 770
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 261
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Förslag på passande matskål?
  • Annonsera mera hundar 2