Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på att klockan ska gå så jag kan hämta tonåring + pojkvän inne i stan, för de har varit på galej de små liven :D

Trött som ett as jag och har haft huvudvärk i 2 dygn, så sen när jag är hemma igen blir det en tekopp och soffan :up:

Blev inget bakande. Kollade på cruisingen och såg iaf tre st bukaren ;) (en kanske är en f.d. bukare men lärde känna henne via buke iaf). Sedan gick jag hem till en vän och spelade lite spel :up: Fördelen med att gå hem seeeent på natten är alla dessa poliser :d

I vilket fall, det finaste ekipaget idag var polishästarna :D

Har har det inte regnat en droppe sedan borjan pa Maj ... a andra sidan regnade det oavbrutet senare halften av December till borjan av April :angel: och ett mycket sympatiskt "lagom" regn ett par ganger i veckan fram tills borjan pa Maj. Sedan kom sommaren och med den inte en droppe regn.
Vi fick dock (som vanligt:crazy: mer an tillrackligt i vintras sa det ar absolut inga vattningsforbud eller sa, aven om graset ar gult och det ser torrt och elandigt ut. Trad och buskar ar fortfarande grona och ser ut att trivas, bjornbar och vild applen vaxer och frodas i skogar och dikesrenar ... Det ar sa det ska vara har efter Oregon's kust.:confused:

#levandedöd #liketrörpåsig

Jag är vansinnestrött, nacken börjar ge upp och jag vill sova. Istället är jag vaken och laddar för ännu en dag på fötterna.

Jaja, det blir bättre när jag kommer igång (försöker jag intala mig... :meh:).

Idag är ingen vanlig dag för det är @bumpo s födelsedag! :bump: Stort grattis! :banana:

Särbon säger grattis också:
016dbd229ec1ff9dea7f5d713e85ec77.jpg

;) :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
907
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 199
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 73 74 75
Svar
1 492
· Visningar
53 789
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 261
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Förslag på passande matskål?
  • Annonsera mera hundar 2