Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just ja, blev lite irriterad igår... näst äldsta kusin var här (inte den jag grälade med förra sommaren utan hans bror :D). Han var helt förvånad över att jag inte visste vad som hänt hans far (hur skulle jag kunna veta det om ingen sagt något). Tydligen är han dement och har ramlat illa flera gånger vilket naturligtvis var hemskt att höra, han och min far var väldigt goda vänner.

Men sedan börjar kusin tjata om hur jobbigt det är för honom och hans bror (deras mor är död sedan många år) och hur synd det är om dem. Jag kände mest, ta av er den j-la offerkoftan! Det är jobbigt för dem, ja (jag har levt i samma situation för sjutton) men den det är synd om är deras far. Punkt slut.

/mvh häxan surtant

Precis gett minstingen frukost och hör hur regnet smattrar mot fönstret. Idag ska vi städa ordentligt, så det passar ju utmärkt att vädret är dåligt.

Grattis bumpo!

(Av någon anledning får jag inte tagga folk med den här webbläsaren längre och jag är just nu för lat för att byta)

Grattis @bumpo !

Jag håller på och skickar iväg maken för fiske, lite jobbigt för jag är rädd att det kommer att bli för mycket för honom samtidigt så kan jag inte vara hönsmamma och inte släppa iväg honom. Det är åtminstone två vuxna till med, även om ingen av dem är särskilt mycket att hålla i handen om det stormar så att säga... :meh: Men de borde åtminstone kunna köra bilen hem om det behövs. :cautious:

Vaken och det första jag ser är en bild på face att det brunnit en husvagn på parkeringen brevid min bil.
Ska strax åka till stallet men vill inte gå ut och se skiten. Jag har inte råd med mer just nu pga hästen. :(
Avskyr att bo i stan :arghh:

Idag är ingen vanlig dag för det är @bumpo s födelsedag! :bump: Stort grattis! :banana:

Särbon säger grattis också:
016dbd229ec1ff9dea7f5d713e85ec77.jpg

;) :D

Grattis på födelsedagen @bumpo :bump:

Grattis bumpo!

(Av någon anledning får jag inte tagga folk med den här webbläsaren längre och jag är just nu för lat för att byta)

Grattis @bumpo !

Jag håller på och skickar iväg maken för fiske, lite jobbigt för jag är rädd att det kommer att bli för mycket för honom samtidigt så kan jag inte vara hönsmamma och inte släppa iväg honom. Det är åtminstone två vuxna till med, även om ingen av dem är särskilt mycket att hålla i handen om det stormar så att säga... :meh: Men de borde åtminstone kunna köra bilen hem om det behövs. :cautious:

Tack alla!!! :love: :heart och ett speciellt tack för tårtan till särbon @athena_arabians

"vaken". Tänkte sälja saker på loppis idag men inträdet är 150:- :cautious:
Mannen vill bara skänka bort allt men... Jag vill inte, inte utan att testat.
Jaja. Vi får se. Trött :(

Grattis @bumpo :)

Grattis @bumpo!

Jag funderar om sydväst eller solkräm är mest lämpligt för dagens svärdsjötripp :cautious: är mulet i Gävle nu men gårdagens solsken gör sig påmint i ansikte och på axlar :laugh:

"vaken". Tänkte sälja saker på loppis idag men inträdet är 150:- :cautious:
Mannen vill bara skänka bort allt men... Jag vill inte, inte utan att testat.
Jaja. Vi får se. Trött :(

Grattis @bumpo :)

Tack!

Jag försöker kravla mig upp ur sängen men viiiill inte.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
907
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 199
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 73 74 75
Svar
1 491
· Visningar
53 751
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 261
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Förslag på passande matskål?
  • Annonsera mera hundar 2