Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har firat in semestern med en flaska Mulderbosch rosé och räkor tillsammans med mamma och A (hon fick hallonsoda). Nu är jag alldeles sovfärdig!
![]()
Hrm. måndags är ju jättelänge sedan. Du borde varit frisk för länge sen. Ring 1177.
@MJLee du har varit dålig hela veckan! Får du behålla något eller kommer allt upp eller ut?
Jag tror i princip allt kommer ut i förtid på ett eller annat sättMen ingen aning. Nu har det varit lite lugnare men iofs har jag inte ätit något eller druckit eftersom jag mår så förbaskat illa. Bra för min figur dock!
![]()
Har du provat salta chips eller kex? En liten tugga åt gången var tionde minut.
Problemet igen, är att jag inte har någonting hemmaoch inte vågar gå till affären och fn inte har någon jag kan fråga om de kan handla åt mig. Absolut salta kex vore ideal.
Undrar om en omelett utan något på skulle fungera?![]()
Stekt mat NONONO
Vad har du hemma?
Ägg, vitt bröd, ris, våffelsmet, makaroner, ris, spaghetti, tomater, svarta oliver, Gammal isbergssallad. Ett halvt paket bacon. Tomatsalsa och lite soppor man måste ha mjölk i. Ja jo, apropå apokalypsen skulle jag nog inte klara mig så bra.Jag har också en uråldrig burk yoghurt, inlagda persikor och en burk majskolvar.
Massor av olika asiatiska marinader och såser dock! Men bara tanken på att laga något gör mig matt och ännu mer illamående. @supersonic förslag om buljong och ett paket glasnudlar jag rotat fram skulle kanske inte vara helt fel.![]()
Hade kokat buljong och sippat en tesked var tionde minut.
Ihop med musbitar av det vita brödet.Hade kokat buljong och sippat en tesked var tionde minut.
Du har inga mariekex eller knäckebröd?Ägg, vitt bröd, ris, våffelsmet, makaroner, ris, spaghetti, tomater, svarta oliver, Gammal isbergssallad. Ett halvt paket bacon. Tomatsalsa och lite soppor man måste ha mjölk i. Ja jo, apropå apokalypsen skulle jag nog inte klara mig så bra.Jag har också en uråldrig burk yoghurt, inlagda persikor och en burk majskolvar.
Massor av olika asiatiska marinader och såser dock! Men bara tanken på att laga något gör mig matt och ännu mer illamående. @supersonic förslag om buljong och ett paket glasnudlar jag rotat fram skulle kanske inte vara helt fel.![]()
Du har inga mariekex eller knäckebröd?
Jag kan vara handbagagetOMG bokade just en resa till Havanna!
Ihop med musbitar av det vita brödet.