Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hrm. måndags är ju jättelänge sedan. Du borde varit frisk för länge sen. Ring 1177.

Ringde 1177 men det gav inte så mycket. Hon bara pratade om att jag skulle äta osötad blåbärssoppa eller morotssoppa, ingetdera vad jag har hemma. Och eftersom jag inte vågar gå hemifrån för att handla just nu så har jag tagit bort det snabbverkande helt och tar en tredje/fjärdedel långverkande. Jo, jag ligger lite högt 14.2 i medelvärde men hellre det än att jag kraschar. Försökte fråga lite om råd, men det hade hon ingen aning om vad man skulle göra.

Hon sa hela tiden att jo jag måste få i mig något, men för sjutton det är ju det jag försökt med och så fort jag gör det, boom! Det fattar jag också att inte ha ätit och knappt druckit på 24 timmar inte är bra. Nu är dessutom pappa/fru sura för att jag inte kommer ut på min födelsedag. :down: men bara tanken på en femtimmars lång resa utan toa under delar av den, det gör jag bara inte. Iofs tyckte ssk att om det inte slutar snart ska jag åka till akuten pga diabetes och annat för att kolla upp. Men alltså, akuten i Bollnäs en söndag i juli? :nailbiting: Undrar hur många som jobbar där?

TMI! TMI! TMI! Nu ska jag gå och kräkas lite mer. :crazy:

@MJLee du har varit dålig hela veckan! Får du behålla något eller kommer allt upp eller ut?

Jag tror i princip allt kommer ut i förtid på ett eller annat sätt :meh: Men ingen aning. Nu har det varit lite lugnare men iofs har jag inte ätit något eller druckit eftersom jag mår så förbaskat illa. Bra för min figur dock! :D

Har du provat salta chips eller kex? En liten tugga åt gången var tionde minut.

Problemet igen, är att jag inte har någonting hemma :meh: och inte vågar gå till affären och fn inte har någon jag kan fråga om de kan handla åt mig. Absolut salta kex vore ideal.

Undrar om en omelett utan något på skulle fungera? :idea:

Herregud vad skönt det är att jag handlar all Nikitas mat och sand tre ggr om året så jag inte behöver bekymra mig över det.

Lider med dig @MJLee Hemsk att vara magsjuk/ha symtom på magsjuka.

Jag sitter ensam i soffan, eller ja ena katten trampar på min filt. Har plöjt igenom x antal avsnitt av Det Okända och sett en Bukefalist där. :D Imorgon ska jag med några vänner besöka Hästens Dag i Roslagen, ska nog bli skoj! Min f.d. häst ska tydligen bära runt på någon kändis. Borde lägga mig nu då det lär bli en lång dag imorgon!

Stekt mat NONONO

Vad har du hemma?

Ägg, vitt bröd, ris, våffelsmet, makaroner, ris, spaghetti, tomater, svarta oliver, Gammal isbergssallad. Ett halvt paket bacon. Tomatsalsa och lite soppor man måste ha mjölk i. Ja jo, apropå apokalypsen skulle jag nog inte klara mig så bra. :cautious: Jag har också en uråldrig burk yoghurt, inlagda persikor och en burk majskolvar.

Massor av olika asiatiska marinader och såser dock! Men bara tanken på att laga något gör mig matt och ännu mer illamående. @supersonic förslag om buljong och ett paket glasnudlar jag rotat fram skulle kanske inte vara helt fel. :)

Ägg, vitt bröd, ris, våffelsmet, makaroner, ris, spaghetti, tomater, svarta oliver, Gammal isbergssallad. Ett halvt paket bacon. Tomatsalsa och lite soppor man måste ha mjölk i. Ja jo, apropå apokalypsen skulle jag nog inte klara mig så bra. :cautious: Jag har också en uråldrig burk yoghurt, inlagda persikor och en burk majskolvar.

Massor av olika asiatiska marinader och såser dock! Men bara tanken på att laga något gör mig matt och ännu mer illamående. @supersonic förslag om buljong och ett paket glasnudlar jag rotat fram skulle kanske inte vara helt fel. :)

Hade kokat buljong och sippat en tesked var tionde minut.

Du har inga mariekex eller knäckebröd?

Nu har jag snart jobbat klart i Klevshult och kan sen fara vidare till Värnamo.
Väntar bara på att tsm för spärrfärden ska kontakta htsm för D-skydd så att jag blir av med honom och kan stänga ner här.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
910
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 212
Senast: Flixon
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 243
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 299
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka