Här medDet är första jobbdagen efter semestern.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här medDet är första jobbdagen efter semestern.
Jag gick hos folktandvården i Kristianstad när jag bodde där, vet inte om jag hade tur men jag kunde lista mig där och fick tid inom någon månad...Inte alls ovanligt att det är kö hos folktandvården. De hinner knappt med sina befintliga patienter på vissa ställen så de fått slussas till privata. Lycka till med besöket idag! Om du har återkommande problem med just den tanden så hade jag tagit bort den. Sambon drog en av sina visdomständer i fjol, han hade liknande problem plus att det blivit hål i den. Så då rök den!
Jag gick hos folktandvården i Kristianstad när jag bodde där, vet inte om jag hade tur men jag kunde lista mig där och fick tid inom någon månad...
Jag har känt av tanden lite då och då men det brukar ha lagt sig rätt snabbt. Jag hoppas dom drar ut den (eller inte hoppas, ser inte fram emot det) så jag slipper problem. Jag har dålig tandkvalitet, saknar någon tand (hade ingen tand under mjölktanden på vissa ställen), lätt att få plack och hål osv
så jag kommer säkert få hål i den om den är kvar.
Ja jag ska påpeka det TackVar då tydlig med att du vill ta bort den eftersom du har återkommande problem. Många tandläkare drar helst inte ut friska tänder. Visdomständerna ligger väl lite i gråzonen. Men du måste röntga den innan den dras ut för att de ska se hur rötterna ser ut så det kanske de kan göra idag.
Ja jag ska påpeka det Tack
Jag fick dra ut två mjölktänder när jag fick tandställning på nerekäken, "så vi kanske kan dra ihop hålen med hjälp av tandställningen"det gick sådär
tror jag bara har 2 visdomständer (vad jag minns från tidigare röntgen) så en mindre gör inget
![]()
Visst är det, rensa tankarna med en skogspromenad eller en paddeltur med kajaken eller en kravlös ridtur rätt ut i spenaten funkar mycket bättre än den skickligaste psykterapeut.Nej, skogen är ett bra ställe att tänka i helt enkelt.
Tror jag hade 3-4 år å det syns knapptJa det där med tandställning är lite av ett chanstagande, själv har jag dragit fyra (permanenta) och fick ett bra resultatHade också rälsen i tre år...
Vem har skrivit mitt att göra-lista idag egentligen? Den är ju skittråkig! Fan heller att jag röjer köket på min lediga dag![]()
Jag måste nog det, hon har även skrivit saker som "tvätten" och "röj kontoret"...Du får ta ett snack med den där listskrivaren tycker jag
Själv håller jag på att röja efter helgen![]()
Sluta fundera, beställ resan!Funderar på att åka till Nederländerna över en helg lite kort sådär för ett möte med Akhal teké-föreningen..