LadyCovergirl
Trådstartare
Föraren kanske ville ha din uppmärksamhet![]()
Till vilken nytta? Jag såg honom. Jag var redan över gatan när han skulle passera.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Föraren kanske ville ha din uppmärksamhet![]()
Till vilken nytta? Jag såg honom. Jag var redan över gatan när han skulle passera.
Visst är det så men jobbar man heltid är det förbannat begränsat med vad man hinner. Jag hade betydligt mer tid tillgodo när jag var sjukskriven.Om man ska vara ärlig så tror jag faktiskt att ingen någonsin hunnit allt som dom velat eller planerat och ju äldre vi blir desto långsammare går det när det gäller fysisk aktivitet. Jag skulle också vilja göra mycket mera men varken tid eller ork finns till alla projekt så jag får ta det viktigaste först, eller, det JAG anser vara viktigast och det viktigaste just nu har varit att få containern under tak och klimatsäkra den inför vintern samt få släpet helrenoverat så jag kan köra hem mer virke mm. när Byggmax ringer eller messar. Släpet har varit kvällspyssel och nu är det klart och containerns klimatskal är färdigt till tre fjärdedelar så där ligger jag rätt i planeringen, gjutningen av nytt verkstadsgolv skjuter jag framåt till sommaren som kommer.
Det är när vintern kommer på allvar jag skapar i elektroniklabbet på allvar och i vinter blir det några roliga projekt som är inplanerade sen en tid tillbaka.![]()
Han tyckte du var het?![]()
Det gick nog isf över när jag visade honom ett särskilt utvalt finger![]()
![]()
Det gick nog isf över när jag visade honom ett särskilt utvalt finger![]()
![]()
Men kära du, han tyckte väl du var snyggTill vilken nytta? Jag såg honom. Jag var redan över gatan när han skulle passera.
Du valde finger med omsorg antar jag?![]()
Tummen upp va?![]()
Men kära du, han tyckte väl du var snygg![]()
Jag vet faktiskt inte! Håller med dig ändå är det på något vis uppfriskande när hon är med i rutanHärlig?! Var då någonstans?! Hon är egoistisk, krävande, otrevlig etc. Jag kan inte komma på ett enda positivt ord för att beskriva henne![]()
Väldigt fin tanke! Om det finns en Gud och en himlavärld så är jag helt säker på att han förtjänat en plats där. Nu tror jag ju dock inte på någon Gud själv, men morfar gick gärna i kyrkan då och då och hade i mina yngre år en tavla med texten "Svärj icke. Att svärja är att missbruka Guds namn" på väggen (just det var han dock rätt kass på att följa de gånger han väl var irriterad på någotMin mormor sa alltid att de som var genuina och snälla ville gud ha för sig själv medan de sura och elaka var tvungna att stanna kvar. Sen gick hon själv bort 57 år gammalVäldigt saknad, jag tänker på henne ofta, flera gånger i veckan fastän det nu är 18 år sen hon gick bort.
Jag är inte ett dugg troende men jag gillar ändå tanken.
Får för övrigt upp reklam för begravningsbyråer på facebook numera. Det gör så vansinnigt ont. Jag antar att det beror på att jag googlat efter dödsannonsdikter (en enda gång). Att man ens kan med att rikta reklam så, och försöka tjäna pengar på människors sorg. Hade jag sökt efter just begravningsbyråer så hade det varit mer okej, men jag tycker ändå att facebook känns som helt fel forum för den typen av reklam.
Just nu är det en bild på två glada damer och texten "Vi gör det svåra lite enklare". Jag vill inte ha deras leenden (av graden väl visad tandrad) stirrande på mig, och det går heller inte att markera det som reklam jag inte är intresserad av (vilket kan göras om dom dyker upp i flödet, men inte vid sidan av) utan för att bli av med dom så måste jag uppdatera hela sidan flera gånger tills det kommer annan reklam där. Och nästa gång jag går in igen så är reklamen där på nytt.
Verkar inte så. Har försökt, men reklamen på just fb ligger kvar trots att den försvinner från andra sidor![]()
Går det att köra en adblocker på FB?
Alla begravningsbyråer borde ha som Grindstolpen i Uppsala. Där bor det en hund dagtid. Hon ligger oftast och sover i ena fönstret men hon hälsar fint och lugnt på alla som kommer och är en så tröstande själ i sorgenFår för övrigt upp reklam för begravningsbyråer på facebook numera. Det gör så vansinnigt ont. Jag antar att det beror på att jag googlat efter dödsannonsdikter (en enda gång). Att man ens kan med att rikta reklam så, och försöka tjäna pengar på människors sorg. Hade jag sökt efter just begravningsbyråer så hade det varit mer okej, men jag tycker ändå att facebook känns som helt fel forum för den typen av reklam.
Just nu är det en bild på två glada damer och texten "Vi gör det svåra lite enklare". Jag vill inte ha deras leenden (av graden väl visad tandrad) stirrande på mig, och det går heller inte att markera det som reklam jag inte är intresserad av (vilket kan göras om dom dyker upp i flödet, men inte vid sidan av) utan för att bli av med dom så måste jag uppdatera hela sidan flera gånger tills det kommer annan reklam där. Och nästa gång jag går in igen så är reklamen där på nytt.