Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+14° här grått och svart på himlen, bister luft och allmänt usch!Da ar det dags att aka ivag och jobba i dag ocksa. Tursamt nog ar vadret super fantastiskt i dag. 23*C, solen skiner och vi har en svag, sval bris.
Har ska tranas hundar!![]()
Jag ska nog ta det lite lugnt... klättra på stege med feber var inte så j-la smart![]()
Vad tycker ni då?Vi är alltså ett par 100 personer i en Lidl-butik. Samt ett gäng catwalk-modeller. Allt är gratis, det är bara plocka på sig. Funderar på gå all in på laxen..? Upptäckte nyss baren![]()
Vi är alltså ett par 100 personer i en Lidl-butik. Samt ett gäng catwalk-modeller. Allt är gratis, det är bara plocka på sig. Funderar på gå all in på laxen..? Upptäckte nyss baren![]()
Då ringer man sin arbetsgivare och säger till att de SKA sjukanmäla en, så slipper man slakta spargrisen..Min arbetsgivare har inte sjukanmält mig till försäkringskassan idag. Balle. Är inte första gången det händer hos oss. Jag har ingen sambo att luta mig mot ekonomiskt vilket mina kollegor som tur är har haft. Blir till att slakta spargrisen.![]()
Jag påminde igår om att det skulle göras idag, "Yes, det kommer att ske!". Shit tjena. Jag får ringa igen imorn, det löser sig. Men fan att man ska behöva tjataDå ringer man sin arbetsgivare och säger till att de SKA sjukanmäla en, så slipper man slakta spargrisen..
Allt är gratis och du tänker på lax!
Överlevde IkeaLagar mat och laddar för en tur till Ikea
Det är en repris,ska jag berätta vem som vinnerMasterchef Australien - dags![]()
Du väntar på en astronaut?? Det är ju ett väldigt ovanligt yrke!
Vem ska du sponsra dom med ? behöver du ju inte själv.Hittade rynkcremerna nu!![]()
Var det julgirlanger i taket?Överlevde Ikeainte min favoritplats handlat åt mamma