LadyCovergirl
Trådstartare
Massiv kö i höjd med Lomma. Vi tog en annan väg och nu är vi i Värnamo. Ett kort stopp för lyxshakes men snart kör vi vidare 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vackra vädret? njut! såg i gp att det haglat i Partille och Landvetter här på min kant regnar det så det står härliga till men åskan verkar gett med sig nuSitter en stund i solen och vilar. Plockat två skottkärror fulla med johannesört än så länge. Hönsen springer runt som yra höns på gårdenoch labben har rullat sig i något och ska garanterat hamna i duschspiltan innan hemgång.
Fixat kamera och skyltar för stallet.
Nya fodrade gummistövlar blev det oxå. Fantastiskt skönt att slippa bli blöt om fötterna hela tiden när jag rensar hagen.
Börjar bli lite trött men funderar om jag inte orkar ta en liten sväng på isisen i det vackra vädret ?
Eller kanske plocka lite mer johannesört?![]()
Men hallå hur tänkte du där? du kan ju hamna på TV i grannfejden, fyyy på dig!Raggmunk med fläsk intaget även om det innebär att jag äter raggmunk o lingonsylt o vovven fläsket.
Köpt dagsfärsk marsipankonfekt och sprang på min enda granne (snett över vägen) och gissa vilka som ville ha äpplen ,varför har jag inte frågat tidigareDå hade inte rådjuren fått skottkärrelass med äpplen, ja ja nu har jag pirrat dom tvärs över gatan så nu är det snart dags att gå ut o tända marschallerna (alla längs med vägen gör det vid mörkrets inbrott dom närmaste 2 km) det blir jätte fint.
Nu kaffe ,hundar ska få mat och sen ska jag gå upp o supa skallen i bitar............Om jag inte måste vara parkeringsvakt. 2 tanter som körde som höns har redan krockat.
![]()
Raggmunk med fläsk intaget även om det innebär att jag äter raggmunk o lingonsylt o vovven fläsket.
Köpt dagsfärsk marsipankonfekt och sprang på min enda granne (snett över vägen) och gissa vilka som ville ha äpplen ,varför har jag inte frågat tidigareDå hade inte rådjuren fått skottkärrelass med äpplen, ja ja nu har jag pirrat dom tvärs över gatan så nu är det snart dags att gå ut o tända marschallerna (alla längs med vägen gör det vid mörkrets inbrott dom närmaste 2 km) det blir jätte fint.
Nu kaffe ,hundar ska få mat och sen ska jag gå upp o supa skallen i bitar............Om jag inte måste vara parkeringsvakt. 2 tanter som körde som höns har redan krockat.
![]()
Nu har vi ätit så det rinner skaldjur ur öronen på oss!