Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går bra på marknaden. RIKTIGT bra faktiskt! Fan vad skönt![]()
Kattungen mår primaTill akuten NU!!! Just kattbett är bland det farligaste som finns. Se till att stelkrampsvaccinationen är up to date och att du får antibiotika. Allvarligt, det är inget att leka med. Skippa 1177 (de kommer ändå bara att säga till dig att åka in) och åk in.
Edit: Äsch så går det när man inte läser färdigt trådenHoppas allt har gått bra och att du blir omplåstrad ordentligt. Och, jättebra gärning du gjorde när du räddade lilla kattungen, som mår bra hoppas jag?
När jag eldar sådant även om det är nyhugget så gör jag så att jag börjar med att lägga två vedskidor med björkved på backen så lägger jag3-4 ST tvärs över så tvättar på andra ledsen och fortsätter så tills jag laggt 3-4 varv sedan stoppar jag ihopknölade tidningar imellan varven och tänder på . Det blir så varmt att även den suraste rishögen brinnerMin framtida karriär är inte som pyroman i alla fall ....
Pinnhögen vägrar brinna trots alla försök
Så nu sitter jag här tittar på den och surar och funderar ut mitt nästa drag ....![]()