Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gjorde du illa honom?Godmorgon! En god natts sömn och nu ska vi äta frukost
Jag kan för övrigt meddela att Rickard Söderberg bor på vårt hotell. Jag sprang på honom igår.
Gjorde du illa honom?![]()
Testade det, funkade inte...inte ens bensin hjälpteNär jag eldar sådant även om det är nyhugget så gör jag så att jag börjar med att lägga två vedskidor med björkved på backen så lägger jag3-4 ST tvärs över så tvättar på andra ledsen och fortsätter så tills jag laggt 3-4 varv sedan stoppar jag ihopknölade tidningar imellan varven och tänder på . Det blir så varmt att även den suraste rishögen brinner
Nu har jag typ 50x20m kvar av 6400kvm gräsmatta att klippa
Det och att fickparkera är det jag har mest ångest över efter att jag (förhoppningsvis) tagit körkort till nästa sommar ^^Jag körde hem en garderob med släpvagn idag och trots att jag inte backar med släp så ofta och är ringrostig, så fick jag in ekipaget genom det tajta grindhålet och fram till dörren. Och backspeglarna sitter kvar på bilen. Inget repat heller.
Att lära sig backa med släp kräver övning. Jag gick ju på lantbruksskola och det första man fick lära sig var att köra traktor, därefter att koppla olika redskap till traktorn och köra dessa både framlänges och baklänges. Sen när jag skulle ta körkort för bil fick jag öva en hel del på att både fickparkera och backa runt gathörn med trottoar, och övning ger färdighet.Det och att fickparkera är det jag har mest ångest över efter att jag (förhoppningsvis) tagit körkort till nästa sommar ^^
Teen Wolf från när jag följde det som mestFandom? Jag älskar A03 eftersom det har det mesta samlat på en plats. Men ja, det finns vissa uråldriga fics som med största sannolikhet inte längre existerar på nätet.LJ suger eftersom när kontot är borta så är även all fic som postades där också borta.