Vad pysslar vi med? Del LXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma för att byta om och sen åka till Stockholm. Blev lite stressigt då lunchen vi tänkte äta aldrig kom. 50 minuter satt vi sen gav vi upp!

När jag eldar sådant även om det är nyhugget så gör jag så att jag börjar med att lägga två vedskidor med björkved på backen så lägger jag3-4 ST tvärs över så tvättar på andra ledsen och fortsätter så tills jag laggt 3-4 varv sedan stoppar jag ihopknölade tidningar imellan varven och tänder på . Det blir så varmt att även den suraste rishögen brinner
Testade det, funkade inte...inte ens bensin hjälpte :o
Men johannesörten :sneaky:

:arghh: Ångesten smög sig på. Försöker äta men det hugger i mellangärdet bara av att andas. Får bli stickning och en bok resten av kvällen.

Jag körde hem en garderob med släpvagn idag och trots att jag inte backar med släp så ofta och är ringrostig, så fick jag in ekipaget genom det tajta grindhålet och fram till dörren. Och backspeglarna sitter kvar på bilen :up:. Inget repat heller.
Det och att fickparkera är det jag har mest ångest över efter att jag (förhoppningsvis) tagit körkort till nästa sommar ^^

Känner mig lite halvduktig men samtidigt lite less. :meh:
Plockat ur en hylla i skafferiet och torkat av, sen sa kroppen stopp stopp vad tror du att du håller på med?? så det var bara att avbryta och låta sakerna stå i ett kaos på köksbordet och stänga dörren så inte Pälsfröken ger sig på att undersöka sakerna.
Nu inväntar jag att klockan blir så pass att jag kan kasta i mig lite värkpiller och att fröken Inga får för sig att ställa tillbaks sakerna lite snyggt och prydligt. :angel:

Det och att fickparkera är det jag har mest ångest över efter att jag (förhoppningsvis) tagit körkort till nästa sommar ^^
Att lära sig backa med släp kräver övning. Jag gick ju på lantbruksskola och det första man fick lära sig var att köra traktor, därefter att koppla olika redskap till traktorn och köra dessa både framlänges och baklänges. Sen när jag skulle ta körkort för bil fick jag öva en hel del på att både fickparkera och backa runt gathörn med trottoar, och övning ger färdighet.

Du behöver inte ha ångest över sånt du inte kan. Det handlar bara om övning. Sen kan du.

Fandom? Jag älskar A03 eftersom det har det mesta samlat på en plats. Men ja, det finns vissa uråldriga fics som med största sannolikhet inte längre existerar på nätet. :arghh: LJ suger eftersom när kontot är borta så är även all fic som postades där också borta.
Teen Wolf från när jag följde det som mest :o:D du då?
Kan tipsa om fanfiction.net om du inte redan har hittat det. Det är en del bra grejer där också. LJ kändes lite struligt/rörigt för mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver en hobby! Jag har en hund som är lika lat som mig; vi gillar att ligga i sängen och titta på TV, så långa hundpromenader och...
Svar
7
· Visningar
291
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 938
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
470
Hemmet Ska ju flytta och nya lägenheten har inte fiber. Fine , men ska skaffa mobilt bredband. Undrar då om jag fortfarande kan ha Telia som...
Svar
2
· Visningar
240
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka