Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä är väl dags att kliva ur sängen. Tänkte försöka baka de tekakorna som @cili delade med sig av på recept :) annars blir det nog en lugn dag. Ska sy en mössa, men har glömt hämta ut overlocken igår så får bli på den gamla som låter som en skördetröska :cautious: kanske börja på ett nytt pussel. Köpte lim till det färdiga igår så nu vill den in i en ram.

Försöker knåpa ihop nästa veckas matsedel. Men har så dålig fantasi när det kommer till fisk :meh:
Fransk fiskgratäng? En av få rätter med fisk som jag gillar :d Jag är ju dock lat och kör den här varianten... Det går säkert att göra eget "jox" om man vill det :p
fransk-fiskgrat%25C3%25A4ng-findus.jpg

Jag träffade svärmor och svärfar inom 30 min från att jag kommit hit första gången och då var vi egentligen inte ihop ännu :rofl:

Jag hoppas ni inte tänkt köra på svägerskan bokstavligen :nailbiting: Det blir så dålig stämning då menar jag :laugh:

Hade ett svagt ögonblick igår och gick med på att skjutsa hans dotter och 2 st till idag... dom ska på kryssning. Trodde det var dotterns kompisar.

Igår visade det sig att det är hans dotter, systerdotter och svägerska :rofl:

Det bästa i det hela är att han inte ens är med när jag ska träffa svägerskan

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Dalmatiner

Hästrelaterat

Tillbaka