Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pysslar lite med jobb, har lite ont i huvudet och skulle egentligen helst vilja sova ett par timmar. I eftermiddag drar jag tillbaka till ön igen, som jag längtat!

Är hos optikern. Nu får vi se hur mycket jag egentligen ser :p
Misstänker att jag behöver glasögon med justering för bara ena ögat...

Blåbärsmoussen är klar och om en timme kan jag lägga ihop tårtan (fuskar med färdigköpta bottnar men ICAs chokladbottnar är riktigt bra :) ). Sedan ska jag lägga ihop den med blåbärsmousse och glasskräm (grädde och vaniljkräm) i de två lagren. Imorgon kommer det roliga - dekorera :) ! Tema enligt önskemål: Pyjamashjältarna....:D

Blåbärsmoussen är klar och om en timme kan jag lägga ihop tårtan (fuskar med färdigköpta bottnar men ICAs chokladbottnar är riktigt bra :) ). Sedan ska jag lägga ihop den med blåbärsmousse och glasskräm (grädde och vaniljkräm) i de två lagren. Imorgon kommer det roliga - dekorera :) ! Tema enligt önskemål: Pyjamashjältarna....:D
Det är ruskigt lätt att få den signaturmelodin på hjärnan... :cautious:

Borde gå iväg och posta lite paket, har nu 3 paket som ska skickas.
Men, jag lägger ut lite pannband i butiken istället och ignorerar även det faktum att jag är hungrig.

Hon är hängig. Har varit det hela veckan. Inte kunnat äta. I natt fick hon hemska magsmärtor. Nu har hon inte ont längre, läkarna trodde att det helt enkelt var pga att hon inte ätit. Magkatarr eller så.

Tyvärr inte helt ovanligt när mycket har ändrat sig (internat osv), jag fick magkatarr första terminen i U-a. Hoppas hon kryar på sig snabbt :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka