Har ätit så mycket vindruvor att jag har ont i magen :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är hängig. Har varit det hela veckan. Inte kunnat äta. I natt fick hon hemska magsmärtor. Nu har hon inte ont längre, läkarna trodde att det helt enkelt var pga att hon inte ätit. Magkatarr eller så.Men oj, hur är det med henne?!
Här är det 13 grader,men solen lyser med sin frånvaro tyvärr.Landat i soffan efter jobbet. Försöker hitta motivationen att åka till stallet men det är snorkallt ute![]()
Fiskgryta är riktigt gott tycker jag. Lök, potatis, squash, fänkål, morötter, saffran, vitlök + fisk du gillar och kanske lite räkorFörsöker knåpa ihop nästa veckas matsedel. Men har så dålig fantasi när det kommer till fisk![]()
Det är ruskigt lätt att få den signaturmelodin på hjärnan...Blåbärsmoussen är klar och om en timme kan jag lägga ihop tårtan (fuskar med färdigköpta bottnar men ICAs chokladbottnar är riktigt bra). Sedan ska jag lägga ihop den med blåbärsmousse och glasskräm (grädde och vaniljkräm) i de två lagren. Imorgon kommer det roliga - dekorera
! Tema enligt önskemål: Pyjamashjältarna....
![]()
Haha.... Jag har faktiskt ingen aning om vad de är för några figurer. Det är min brorson som har önskat. Jag hade aldrig hört talas om dem förut...Det är ruskigt lätt att få den signaturmelodin på hjärnan...![]()
Hon är hängig. Har varit det hela veckan. Inte kunnat äta. I natt fick hon hemska magsmärtor. Nu har hon inte ont längre, läkarna trodde att det helt enkelt var pga att hon inte ätit. Magkatarr eller så.
BeklagarIdag förlorade världen en av sina coolaste 91-åringar. Älskade mormor, vila i frid.
Ja, idag är det ruggigt ute här med....Jäkla höstruskobehag![]()