Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fransk fiskgratäng? En av få rätter med fisk som jag gillar :d Jag är ju dock lat och kör den här varianten... Det går säkert att göra eget "jox" om man vill det :p
fransk-fiskgrat%25C3%25A4ng-findus.jpg

Ska testas på torsdag! :up:

Mössan sydd, strukit på loggan och strl-märkning, två pannband och en till mössa har också fått loggan på sig. Inga tekakor påbörjade än, hade inte nog med mjöl, får se om jag orkar gå iväg och handla det sen. Blev 2 kanelbullar från Ica till frukost samt en kopp te :cautious:

Morgonfodrat, släppt ut hästarna, motionerat min egen i snöre på ridbanan, mockat två boxar, fixat foder till två hästar, sopat gången. Blev nästan imponerad över att jag var klar på två timmar, trots att jag tagit det väldigt lugnt.

Sambon ringde när jag nästan var klar, och var orolig eftersom han inte kunde hitta mig hemma. Jag smög iväg medan han sov, eftersom jag behövde få vara ensam och rensa skallen själv en stund. Dessutom kändes det dumt att jaga upp honom kvart i sju på helgen, för att ta hand om hästar som han är helt ointresserad av.

När vi kom hem igår hade jag fått ett brev från sjukhuset. Vårdcentralen skickade en remiss till psykolog där i början av veckan. Jag har fått en tid redan nu på måndag. Så man kan ju lugnt säga att dom ser allvarligt på hur jag mår just nu. Tack gode gud att jag har hästen och katterna, som bara finns där utan att ställa frågor.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka