Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du hittat Dr Pimple Popper?Vet inte hur jag kom in på det men har suttit och kollat när dom klämt pormaskar på youtube en stundSå jäkla äckligt
Maken ska ut och bygga plank en stund och jag ska göra det eviga jobbet, vika tvätt
Jaja, snart dags att fixa lunch![]()
Har du hittat Dr Pimple Popper?![]()
ångrade mig, blir köttbullar, bacon och pasta idag, så blir falukorven imorrn. Kan ja även ha med mig till jobbet sen.Känner mig riktigt nöjd, har diskat upp all disk, städat av spisen, diskhon och även diskmaskinen (fick den av mamma och den har stått i 2-3 år nånting, den har myst till sig lite). Mamma och styvfar kommer nästa helg, så ska styvfar hjälpa mig att koppla in diskmaskinen, känner att det är bäst att vara förberedd. Kommer nog bli alla tiders.
Snart ska jag ta itu med att laga lite mat, det kommer bli hemmagjort potatismos och ungstekt falukorv.![]()
Det låter som en härlig sysselsättningVet inte hur jag kom in på det men har suttit och kollat när dom klämt pormaskar på youtube en stundSå jäkla äckligt
Maken ska ut och bygga plank en stund och jag ska göra det eviga jobbet, vika tvätt
Jaja, snart dags att fixa lunch![]()
Vi har också plockat en massa trattisar denna helg, men vi rensar direkt i skogen...Nu har jag många timmars rensande framför mig... suck.