Suttit på bussen i 20 minuter och kommit halvvägs. Normalt sett tar hela resan max tio min. Och så undrar politikerna varför man hellre tar bilen
Nu är du kinkig eller har du en tid att passa?
Risken finns att jag har smittat dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Suttit på bussen i 20 minuter och kommit halvvägs. Normalt sett tar hela resan max tio min. Och så undrar politikerna varför man hellre tar bilen
Det gör ont i bäckenet att sitta på skakande bussNu är du kinkig eller har du en tid att passa?
Risken finns att jag har smittat dig![]()
Plötsligt händer det, både bussar och Postnord kan leverera iblandDet gör ont i bäckenet att sitta på skakande buss
Men det verkade hjälpa med ett klagoinlägg här, för vi kom iväg och nu ska jag bara ta mig fram den sista biten till fots![]()
Tittar på Oscarssons redogörelse om masskjutningar. Helt sjukt att usa bara i år haft 273 stycken. I september 27 stycken. 12 000 döda i alla attackerNär f.. ska de göra något åt detta?!
Tittar på Oscarssons redogörelse om masskjutningar. Helt sjukt att usa bara i år haft 273 stycken. I september 27 stycken. 12 000 döda i alla attackerNär f.. ska de göra något åt detta?!
Det har stammer inte. 12000 manniskor har inte dott i skjutningar i ar i USA i ar. I USA har 344 manniskor dott i 275 masskjutningar i ar, vilket definitivt ar manga nog.
Det lar dock inte bli nagot gjort at det sa lange vi har republikansk majoritet.![]()
Aldrig. NRA är för mäktig och second amendment, vilket är ännu mer idiotiskt eftersom det försäkrar rätten att bära vapen om man är en del av en milis. Vilket berodde på att USA inte hade en armé. Men särskilt nu när USA är så polariserat, så nej. Om inte Sandy Hook resulterade i hårdare vapenlagar kommer ingenting att göra det.
+ @karamelldrottningen och egentligen vet jag ju detta men det är så sjukt att de är så 1700- tal i den här frågan.
Jag håller helt med. Och att alt-right och tom vissa republikaner anser att lösningen är att beväpna lärare och att de som går i kyrkan också ska vara beväpnade. Tydligen var det några ljushuvuden i Las Vegas som tänkte åka hem och hämta sina vapen och sedan komma tillbaka och börja skjuta.![]()