Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Flamingon och en knäpp fågel, det hade ju vart succé! Men knäpp-fågeln lär ju få en matchande outfit.
4276.jpg

Jag har swish ska vi skramla till @Trott? men vi kan runda till närmaste 100 kr så får hon hämta monstre, öööh ehh nej jag menade den fina inflyttningspresenten själv, så inte någon annan köper den och ska överlämna men kidnappar det lilla undret, vore ju synd.

/hallonsaft som aldrig lärt sig fåglar, aldrig haft fågel som tamdjur och kommer absolut inte ha efter denna upplevelse @athena_arabians :rage:

Ps.
"Ev." (läs: alla!!) mardrömmar i natt bearbetas i pm med @athena_arabians, spamma henne!! Ds.

De kan vara goda också fast jag föder inte upp dem själv. Svärmors blivande coq au vin:
22220654_145812829365594_4577016213485387776_n.jpg

Kommer snart att krevera över min stackars elev *har inte tid* :banghead::banghead::banghead:

Varför kan jag inte få en elev som faktist är lite självgående som man inte behöver peka och visa precis varenda liten grej annars blir det helfel :arghh:

Man ska göra det själv hela tiden.

Jag hade gjort det själv också, för det är tamejtusan snabbare men eleven ska ju lära sig också. Har nästan korkat mycket tålamod med hen så får ösa ur mig lite här så jag lyckas fortsätta med det i verkliga livet :rofl:

Inglorion - kommer vara tillbaks på mitt vanliga humör i morgon (när det kommer till undervisning av elever) när jag fått sova lite och känner att jag inte är så efter på det här andra projektet.

Idag fick jag en mindre avhyvling av koordinatorn imorse. Ska jag läsa mellan raderna på det hen sa så har hen sockrat - elelr saltat - lite när hen hörde av sig till chefen.
Jag hade tydligebn varit bossig och otrevlig mot en arbetskamrat igår. Så jag klev in till berörda arbetskamrat och bad ödmjukast om ursäkt - arbetskamraten såg ut som ett levande frågetecken. :meh: Fattade inte vad jag pratade om .

Suck. Huggen i ryggen stup i ett och jag vet inte riktigt vem som håller i kniven.

Men herregud vilken planta! :banghead: :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka