Jag tycker den är jättesötAlltså, jag kan inte låta bli att tycka att den är lite charmigDen hade nog gjort sig bra på min trapp när jag flyttar till huset
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker den är jättesötAlltså, jag kan inte låta bli att tycka att den är lite charmigDen hade nog gjort sig bra på min trapp när jag flyttar till huset
![]()
Tur jag inte är ensam, har ju med mig @Scata @EmmaBovary och @kolblakkurDiagnosen klar. Du är inte frisk.
Går säkert lika bra det.![]()
Jag har swish ska vi skramla till @Trott? men vi kan runda till närmaste 100 kr så får hon hämta monstre, öööh ehh nej jag menade den fina inflyttningspresenten själv, så inte någon annan köper den och ska överlämna men kidnappar det lilla undret, vore ju synd.
/hallonsaft som aldrig lärt sig fåglar, aldrig haft fågel som tamdjur och kommer absolut inte ha efter denna upplevelse @athena_arabians
Ps.
"Ev." (läs: alla!!) mardrömmar i natt bearbetas i pm med @athena_arabians, spamma henne!! Ds.
Idag fick jag en mindre avhyvling av koordinatorn imorse. Ska jag läsa mellan raderna på det hen sa så har hen sockrat - elelr saltat - lite när hen hörde av sig till chefen.
Jag hade tydligebn varit bossig och otrevlig mot en arbetskamrat igår. Så jag klev in till berörda arbetskamrat och bad ödmjukast om ursäkt - arbetskamraten såg ut som ett levande frågetecken.Fattade inte vad jag pratade om .
Suck. Huggen i ryggen stup i ett och jag vet inte riktigt vem som håller i kniven.
Finns en på Rusta som inte är jul.Jag vill också ha en flamingo. Fast helst utan tomteluva!
Det var på Jula!Hittade ingen julflamingo på Rustas hemsida. Bara en vanlig flamingo![]()
Jag vill också ha en flamingo. Fast helst utan tomteluva!
Men gud, dom var hemska!De finns i en lämplig variant till Halloween också, utan tomteluva:
![]()
De har det rosa originalet också...![]()
![]()
De finns i en lämplig variant till Halloween också, utan tomteluva:
![]()
![]()
Usch!De finns i en lämplig variant till Halloween också, utan tomteluva:
![]()
![]()
Hittade ingen på Jula heller![]()