Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Första tuggorna gick bra, sedan växte det i munnen... men allt gick ner. Får se om jag kan vänja mig :)
Jag har också väldigt svårt för risgrynsgröt (eller ja, all gröt...), för mig räcker det med en klick som tar max 5 skedar att äta upp, utan mjölk och massa socker och kanel :rofl:

Jag har också väldigt svårt för risgrynsgröt (eller ja, all gröt...), för mig räcker det med en klick som tar max 5 skedar att äta upp, utan mjölk och massa socker och kanel :rofl:
Risgrynsgröt hade jag aldrig klarat av :crazy: Slemmigt med klumpar i :nailbiting: Mannagrynsgröt går bra, den konsistensen funkar för mig.

Pigg dag idag. Som omväxling denna årstid.

Vaknade och var alldeles fnissig. Vet inte varför men måste ha drömt nåt roligt :D

Hade fyllt lunchlådan med kolhydrater och fortsatte vara pigg. Kanske ska jag se till att hålla kolhydraterna på en vettig nivå för att orka mer? Normalt äter jag ju rätt begränsat med sådana. Orka koka potatis eller pasta liksom...:meh: När det är så enkelt att hiva in en köttbit och en massa grönsaker i ugnen.

KALLT ikväll....:eek: Stooor kallt lysande måne och stjärnklart. Enligt prognos kan det bli ner till +2 grader. Vi tog in pumpan från trappan för säkerhets skull....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka