Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter riktigt fint.Jag är på spahotell med jobbet, och vi kom precis hut. Vi ska äta 3-rätters kl 19:30. Är jag en otacksam person som inte slänger på mig badkläder utan lägger mig i min stora bekväma säng (fick oväntat EGET rum) och bara ligger här och vilar tills middagen? Vågorna brusar utanför fönstret och jag slötittar på gammal repris av Ernsts Jul. Tänkte så småningom ta en varm dusch och byta om. Lite surt att jag inte tog med vin. Hade varit gott med ett glas, men priserna här får man lite hicka av...
![]()
Jadå. Det fanns fler med resväskor. Fast min var säkert störst.....Låter riktigt fint.
Hur mår resväskan? klarade den av sin uppgift utan att du skämdes för mycket?
och har du någon bra kudde att gosa ner dig i nu när du slöar innan maten?
Den som inget frågar får inget veta, 15 frågor, vem vet mest?![]()
Inte otacksam men jag skulle iaf passat på att bada och njuta av sådantJag är på spahotell med jobbet, och vi kom precis hut. Vi ska äta 3-rätters kl 19:30. Är jag en otacksam person som inte slänger på mig badkläder utan lägger mig i min stora bekväma säng (fick oväntat EGET rum) och bara ligger här och vilar tills middagen? Vågorna brusar utanför fönstret och jag slötittar på gammal repris av Ernsts Jul. Tänkte så småningom ta en varm dusch och byta om. Lite surt att jag inte tog med vin. Hade varit gott med ett glas, men priserna här får man lite hicka av...
![]()
Oj! Vem behöver 8 kuddarJadå. Det fanns fler med resväskor. Fast min var säkert störst.....
Finns typ 7-8 kuddar i sängen så jag hade nog klarat mig ändå....![]()
Fast 37,5 centiliter vin för 195 kr....Inte otacksam men jag skulle iaf passat på att bada och njuta av sådant. Köp lite vin om du är sugen. Inte varje dag på spa precis
Det ska nog till stor del vara snyggt, tror jag....Oj! Vem behöver 8 kuddar![]()
Oj hjälpFast 37,5 centiliter vin för 195 kr....?! Det överskrider tyvärr min snålhetsgräns.....
Morötter, lök och paprika.Jag har köpt en rödvinsmarinerad porterstek,vad ska jag slänga ner i grytan tillsammans med den innan jag föser in den i ugnen?
Och innan någon föreslår det så går svamp o gröna grönsaker bort (allergis mot det ena o resten anses vara oätbaraoch giftiga enligt mig
)
Morötter ,lök,lagerblad o ett gäng kryddor + buljong är redan ilagt.Morötter, lök och paprika.
Kålrot, majrova, fänkål, svartrot?Morötter ,lök,lagerblad o ett gäng kryddor + buljong är redan ilagt.
Äter inte paprika..............heller.![]()
Kan inte riktigt förstå att vi är hundägare bara några dagar till!
Åååh svartrot så gott, det har jag glömt måste läggas in i minnetKålrot, majrova, fänkål, svartrot?