Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl på fredagar allt skiter sigMen det är ju inte Måndag!
Den ligger i en skål med ris, men jag tror det är för sent.. Den är nog död. Tur att alla bilder låg på sdkortet!
Synd bara att min ersättningsmobil inte tar sd kort..
Här vräker snön ner.
Den suger ur halva hjärnan medVar en vända på akuten idag igen, ringde vc först som tyckte jag bodde åka in. Första kontrollerna såg bra ut även om han är ganska dålig. Så vi blev hemskickade med uppmaningen att komma tillbaka om några dagar om det inte blivit bättre eller t o m sämre. Känns skönt ändå att det inte är så allvarligt att han måste stanna, jag var mest orolig för om han fick tillräckligt med luft. Och det var inga problem. Så nu blir det ännu mer spolande och sugande i näsan på honom. De hade en värstingsug på sjukhuset, den hade jag velat ha hemma!
Jag vågar inte titta ut förens imorgon, han får kvällskissa sig i hundgården.
Han känner att han har en skuld till henne eftersom han mådde dåligt när de träffades. Samtidigt tror jag att han är rädd för förändring och väljer det enklaste. Jag vet verkligen inte hur det är hos dem förutom att mina känslor definitivt är besvarade.
Hon har vuxna barn (inte han som är pappan) som bor på samma ort, det är väl det enda jag vet om hennes liv egentligen.
Toothless har fått diagnosen väldigt aggressiv cancer, den förväntas spridas till halsen och påverka andningen inom några veckorJust nu har operationen gjort att han mår bra, är glad och är smärtfri så får komma tillbaka när han börjar gå neråt igen för avlivning
Känns helt sjukt att gosmonstret kommer vara borta och att jag inte kunde vara hemma och säga hejdåDen andra katten kommer bli helt förstörd han också.
Behöver jobba men kan inte sluta gråta, tur att jag inte är i labbet.